Probleem met het afspelen van media

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clippy

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Hoi,

Een paar dagen geleden toen ik mijn laptop had opgestart en een video bestand (.mp4) wou afspelen gaf Windows Media Player aan dat het bestand mogelijk beschadigd was en niet kon worden afgespeeld. Toen ik dezelfde video met VLC Media Player opende, werd de video wel afgespeeld, alleen zonder geluid. Ik heb in de volumemixer van Windows gezocht en in de instellingen van VLC Media Player, maar helaas met weinig resultaat. Ik dacht dat het aan de video lag, wat jullie nu misschien ook zouden denken, maar toen ik echter een half uur later een muziek bestand (.mp3) wou afspelen, kreeg ik dezelfde melding van Windows Media Player. Toen wist ik dat het dus niet aan het video bestand zelf lag, want het muziek bestand werkte voorafgaand altijd prima. Toen heb ik nog een paar bestanden (.mp4, .wmv, .wav, .mp3) geprobeerd te openen, maar bij alle bestanden kreeg ik die foutmelding. Als ik een muziek bestand in VLC Media Player afspeelde, kreeg ik geen geluid. Maar het raarste moet nog komen; het geluid van andere programma's zoals Internet Explorer, Google Chrome, Skype, Minecraft, en natuurlijk de geluiden van Windows 8 hoorde ik gewoon!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zou dat echt heel erg waarderen!
Alvast hartelijk bedankt!

Jaimy Zwart

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan