probleem met het downloaden van yabsearch

Status
Niet open voor verdere reacties.

birdsong

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
Ik download al een tijdje bestanden op yabsearch dit gaat altijd goed maar van 1 persoon (4X-AXG) lukt dit niet als de post kompleet is dan haal ik de nzb binnen met download accelerator dan start grabbit hij download dan maar enkele nzb bestanden maar de meeste kan hij dan niet vinden terwijl de post wel kompleet is, ik heb dit probleem alleen bij boven genoemde persoon ik haal mijn nzb van yabsearch *knip* dit ging in het verleden wel goed voor de site werd vernieuwd van yabse ik heb ook geprobeerd van een andere site te halen
Gaarne jullie hulp

Groeten birdsong

[Modedit] Link weggehaald.
Uit de regels:
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.
[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het net ook geprobeerd met alt.binz hij haalt wel wat binnen maar niet kompleet, met quickpar geef hij aan herstel niet nodig maar ik kan het niet uitpakken met winrar deze zegt dat het bestand is beschacht of niet kompleet is

bij grabbit staat Article not found en op yabsearch staat dat de post wel kompleet is hij haalt ook alle nzb binnen van yabsearch :(:(

Heel vreemd ik heb nu een abonnement voor een maand bij yabse genomen en nu haalt hij wel alles binnen, het zal wel dus aan de news server van multikabel liggen

Groeten
birdsong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan