Probleem met het geluid van mn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbbanani123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Hallo,

Ik heb een probleem met mn laptop. Hij wilt namelijk alleen maar op de linker luidspreker goed geluid afspelen. Op de andere hoor je het heel zachtjes met de kwaliteit alsof je in een riool staat:confused:. Ik heb er ook nog externe boxen op aangesloten maar daar heb ik hetzelfde probleem mee. Ook bij geluidsinstellingen kan ik niks raars vinden.

Kan iemand me helpen, want het is vrij irritant. Normaal sloot ik mn laptop aan op mn stereo maar dat is nu ook al een stuk minder leuk met maar 1 box die het doet.

Graag reactie(s),

bbbanani123

Kijk of je ergens alles weer naar standaard instellingen kunt zetten.

Het ''riool'' effect is te regelen via je drivers evenals het volume verschil.
Weet je zeker dat het effect zich alleen voordoet op 1 speaker? Dit lijkt me namelijk lastig te horen.

Als tweede optie zou je nog naar de website van de fabrikant van je laptop kunnen gaan en daar de nieuwste drivers downloaden.

succes :thumb:

Kijk of je ergens alles weer naar standaard instellingen kunt zetten.

Het ''riool'' effect is te regelen via je drivers evenals het volume verschil.
Weet je zeker dat het effect zich alleen voordoet op 1 speaker? Dit lijkt me namelijk lastig te horen.

Als tweede optie zou je nog naar de website van de fabrikant van je laptop kunnen gaan en daar de nieuwste drivers downloaden.

succes :thumb:

Dat riool effect heb ik gehoord door het volume alleen naar de linker luidspreker te zetten. Dan hoor je dat dus heel zachtjes.
Bedankt voor de tips:thumb:
Ik ga het meteen proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan