Probleem met het openen van Word en Excel bestanden via het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dorint99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2001
Hallo,

Ik heb een probleem met het openen van Word en Excel- bestanden via het internet. Steeds als ik zo'n bestand via het internet probeer te openen, krijg ik de volgende foutmelding: Cannot load "\fp5Autl.dll". Als ik vervolgens dit venster sluit met "OK" dan krijg ik een ander venster met de volgende melding: Winword heeft een fout veroorzaakt in MSO9.dll. Winword wordt nu gesloten. Al mijn openstaande Word en Excel-documenten worden dan automatisch afgesloten en de inhoud daarvan ben ik kwijt. Wie kan mij helpen deze foutmelding op te lossen?

Alvast bedankt

Dorien

Ik heb Windows ME.

Ik heb laatst Office opnieuw geinstalleerd vanwege het niet goed functioneren van Access 2000. Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Met Office updates heb ik niets gedaan (ik ben helaas niet zo computertechnisch!!).

Dorien

Laatst bewerkt:
Start een willekeurig Officeprogramma, bijvoorbeeld Word.

Klik op Help en vervolgens op : Office op het Web. Op de pagina die dan verschijnt kun je links in beeld zien da er een updatelink is. Als je die aanklikt kom je vervolgens bij een pagina waar jouw Office even wordt "doorgelicht" en vervolgens krijg je van Microsoft het advies om een of meerdere updates binnen te halen.

Succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan