Probleem met hotmail berichten via website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miranda00

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Hallo,
Ik heb 2 e-mail accounts bij hotmail. Als ik via de website hotmail.com ga inloggen verschijnt van het ene account het postvak in.
Bij het andere account is alles blanco. Zo van de een op de andere dag.... Soms kon ik nog via rechtsboven op mijn account klikken en vervolgens op "mijn postvak weergeven" klikken en dan kwamen de berichten weer tevoorschijn. Nu gebeurd er helemaal niks en zie ik alleen het scherm zoals in de afbeelding. Hebben meer mensen hier last van? Wat moet ik doen om mijn bertichten weer te kunnen lezen...? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt.
hotmail.jpg

Dank voor uw bericht. "owa" komt er vanzelf achter te staan. Als ik het weghaal komt het er automatisch weer achter te staan....

Dit nog ter info begrip.
OWA staat voor Outlook Web Access. Hiermee kan je toegang krijgen tot je volledige e-mailbox, contactpersonen en agenda via je internetbrowser. Handig voor zowel lezen van e-mail op locatie of thuis. Doordat de gebruiker interface grotendeels gelijk loopt met die van je eigen Outlook is het gebruik zeer eenvoudig. Dus wie beheerd die website. Is er iets met een instelling.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Outlook_Web_Access

Laatst bewerkt:
Ik heb het account van de tablet verwijderd en er opnieuw opgezet. (via internet nagekeken wat de instellingen moesten zijn Pop3, Imap etc) Nu kan ik ook weer normaal inloggen via de website en werkt het weer zoals het was! Bedankt voor uw hulp!

Oke dat is netjes zo. Ook bedankt voor de terugmelding en de oplossing. Groet manamana. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan