Probleem met Hotmail, MSN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bongers85

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Goedemorgen,

Ik weet niet of dit de juiste plek op het forum is, maar ok. Deze week heb ik eigenlijk wat eigenaardigheden ontdekt aan MSN en Hotmail. De afgelopen dagen zijn er drie personen geweest die me wilden toevoegen. Geen enkel e-mailadres was bekend, dus heb ik ze ook niet geaccepteerd. Het waren allemaal buitenlandse namen (in het hotmail adres), geen Nederlandse. Dat dit een keer kan gebeuren, ok, maar 3 keer in een paar dagen is toch wel vreemd, niet?

Daarnaast merkte ik iets raars met mijn Hotmail. Mail die ik normaal ontvang in mijn inbox, zitten nu in mijn map met ongewenste mail. Waarom? Geen idee.

Het is dus denk ik geen virus en op zich heb ik nog geen echte problemen ondervonden, maar dit is toch wel opmerkelijk?

Weet iemand hoe dit kan, en eventueel opgelost worden?

Bij voorbaat dank!

Groeten,

Bongers

Misschien heeft Hotmail zijn beleid aangepast en die mails automatisch geblokkeerd.. Ook zou je misschien je wachtwoord kunnen veranderen als je denkt dat er meer aan de hand is.

Wat betreft die vreemde aanvragen bij je contacten, kan het zijn dat één van je vrienden/bekenden een grap met je uithaald, of het is misschien toch wel een toevalligheid..:)

Ik zou inderdaad eerst je wachtwoord gaan veranderen. Je weet nooit.....

Heb dit ook meegemaakt.
Oorzaak is spam, waarschijnlijk heeft een grapjas ergens het email adres van jou of van door jou gebruikte email adressen opgepikt.

Ik zou hier niet wakker van liggen.

Tardis

Ik heb vooralsnog ook nog geen grote problemen ermee gehad, maar het is irritant dat mail die normaal in je inbox komt, nu opeens in je ongewenste mail terecht komt. Heb ook gekeken bij veilige afzenders etcetera, maar daar staat 1 van de mail adressen gewoon in (die ook veilig is). Andere zijn bijvoorbeeld notification mails van hyves. Die komen nu in mijn ongewenste mail (en normaal in mijn inbox).

Het wachtwoord heb ik inmiddels veranderd, dus we zullen zien.

Wat betreft die contactpersonen, ik vind het vreemd dat het zo samenvalt met die problemen in mijn mailbox. Ik heb er geen 1 van toegevoegd.

Dat verhaal van "toevoegen" heb ik ook last van. Waarschijnlijk heeft een 'niet-zo-slimme vriend/kennis' je e-mail adres doorgestuurd (via kettingbrief bijv.) of alle contactpersonen laten 'oogsten' door een of andere link te gebruiken waarbij alle MSN contactpersonen zijn overgestuurd naar een server.

Enige keuze is inderdaad deze nieuwe 'vrienden' niet toe te voegen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ok, bedankt voor alle reacties!

Ik heb net mijn mail even gecheckt (nadat ik vanmiddag mijn wachtwoord veranderd heb), en dat probleem heb ik nog steeds. Hoe kan ik deze e-mails permanent in mijn inbox blijven ontvangen, ipv in de map met ongewenste mail?

Bvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan