Probleem met HP camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boshond

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Heb een HP M407 compact camera. Probleem is dat ik de camera wel kan aanzetten maar niet meer uit. Bovendien doen alle knoppen op het apparaat hetzelfde: alleen maar het aan en uitzetten van het scherm. Volgens mij is het een kwestie van de camera in zijn geheel te resetten. Ik heb nl het sterke vermoeden dat de software in de war is. Ik heb ook geprobeerd nieuwe firmware in de camera te zetten maar dat lukt niet (de hex file is niet op het interne geheugen te zetten). Ik hoop dat iemand het probleem herkent.

Welkom op Helpmij.:)

Heb je hier iets aan?
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=uk&docname=c00212125&product=408181

Kijk even in de link;
Do the camera buttons respond when pressed?

Daar staat onder andere het volgende;
Step 1
Do a hardware reset:

1.
Open the batteries/memory card door and remove the memory card.
2.
If powering the camera with batteries only, remove the batteries for approximately 15 seconds.
3.
If using an optional HP AC power supply only to power the camera, disconnect it from the camera for at least 15 seconds.
4.
If using batteries and the optional HP AC power supply, remove both for at least 15 seconds.
5.
Re-insert the optional memory card.
6.
Re-insert the batteries and/or reconnect the optional HP AC power supply to the camera.
7.
Close the batteries/memory card door.
8.
The hardware reset will be successful only if the camera asks for setting the date and time after turning it on.

Er staat nog verdere uitleg en plaatjes op de locatie die ik aangaf.

Dank voor het bericht. Ja, die had ik al helemaal doorgekacheld echter zonder resultaat. Maar inmiddels ben ik erachter!! Ten einde raad de camera maar open gemaakt (6 schroefjes) want ik kon er toch weinig mee. Een van de ronde metaalkleurige schijfjes die onder de knopjes aan de achterzijde zitten (in dit geval was het het schijfje dat achter het blauwe pijlknopje zat, bleek verschoven waardoor het schijfje voortdurend contact maakte. Ik heb het "plakband" voorzichtig een klein beetje losgehaald, het schijfje op zijn plaats gebracht en het plakband weer aangebracht. En ziedaar: probleem opgelost!! Hopelijk hebben meer mensen hier iets aan.

Mooi dat je het toch hebt kunnen oplossen.:) Zet je de status van de vraag even op "Opgelost", rechtsonder op de pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan