Probleem met hyperlinks.

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnietheman

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
Berichten
69
Hoi,

Als ik mijn hotmail mail wil lezen kan ik door op de ontvangen mail te drukken dit niet openen. Hetzelfde geldt voor de hoofdpagina van www.helpmij.nl. ik kan alleen op de forum komen door boven in het menu op forum te drukken en niet als ik naar beneden scroll en daar de desbeteffende forum onderdeel (zoals spellen, software etc.) aanklik. Dit probleem heb ik ook bij andere sites zoals ringtones beluisteren etc. Hoe kan dit? Ik heb niks aan mijn instellingen veranderd en dit probleem heb ik sinds gistermiddag?

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Kijk eens of Internet Explorer de standaardbrowser is' wel aangevinkt staat? (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's)
 
Vreemd:confused: Het zou ook kunnen dat dit door spyware komt.

lees het eerste bericht in

dit topic goed door. Doe de adaware en spybot scan en plaats dan DAAR je hijackthis log.

Een expert zal er naar kijken en je in dat topic vertellen wat je moet doen.

Ik hoop dat je dan van je probleem afbent. Zo niet, gaan we weer in dit topic verder:)
 
ok bedankt. ik zal je advies opvolgen en laat wel horen hoe het verloopt.

Bedankt
 
Leeg je tijdelijke internetbestanden eens:

extra, internetopties, bestanden verwijderen
 
Hoi,

sorry voor mijn late reactie.

Ik heb een scan uitgevoerd en de onderdelen gefixed cq aangevinkt zoals aangegeven door de expert. Computer opnieuw opgestart en internet opties opnieuw ingesteld. Heeft jammergenoeg niet geholpen. Kan het zijn dat het ermee te maken heeft dat ik norton handmatig ge-uninstalleerd heb? Zie dit bericht die ik ook geplaatst heb onder software

(Dat programma heb ik op de site van symantec gedownload omdat ik voorheen norton had geinstalleerd maar later weer ge un-installeerd omdat ik foutmeldingen kreeg. Dus wou ik macafee installeren maar die gaf aan dat ik eerst norton moest verwijderen terwijl ik dat al handmatig had gedaan. Dus kreeg ik van een helpmij lid in een eerder door mij geplaatst bericht een link waar ik dmv dit programmatje te gebruiken norton uit mijn register zou worden verwijderd. Dit is ook gebeurd alleen krijg ik nu allemaal foutmeldingen. Macafee doet het niet meer, updates kan ik ook niet meer installeren. Macafee dmv software verwijderen lukt ook niet. Hyperlinks kan ik niet openen, mail via hotmail kan ik niet openen, startpagina opent niet etc etc.

Dit betekent toch hoop ik niet dat ik de gehele harde schijf weer moet formateren en windows opnieuw moet instaleren? Wie kan mij helpen?

BVD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan