Probleem met IE 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul Postma

Verenigingslid
Lid geworden
25 apr 2003
Ik heb dieze vraag al elders gesteld, maar daar komt geen enkele reactie op.
Dus dan maar hier.
Als ik in Internet Explorer (6.0), in een venster een link aanklik naar een ander venster, verschijnt dat 2e venster eventjes, maar verdwijnt weer meteen. Da's érg lastig.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Dit al gecheckt? UITvinken in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd "Vensters opnieuw gebruiken om snelkoppelingen te activeren." en klik OK.

Beide opties gebruikt / ingesteld, maar het werkt niet.
Zit dus nog met hetzelfde probleem.

Je zou deze tweak kunnen uitvoeren: Add Open New Window to the Right Click http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm Tip 150, lees eerst wat er staat, helemaal bovenaan. Je moet je antivirus 1x toestemming geven, wordt als veilig beschouwd.

Kelly-bestandjes installeren: Het regbestand op je bureaublad zetten, erop dubbelklikken en met ja antwoorden als gevraagd wordt of de inhoud aan het register moet worden toegevoegd. Computer wel even opnieuw opstarten (copyright @ Ikself)

Mocht het nog niet opgelost zijn, dan is misschien dit ook nog wat: UITvinken ''Browserextensies van derden inschakelen'' in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd. Topic.

Helaas....

Dank voor de tips enz., maar het heeft geen enkel effect.
:confused:

Voor deze keer krijg je de voordeel van de twijffel en doordat er nu wel gereageerd wordt. Wat je nu aan het doen bent is crossposten (2x dezelfde vraag) en dat is tegen de huisregels.

Mario: dank ...., ik ben wel blij dat er nu wél wordt gereageerd.
enne....: gefeliciteerd!

Dan over IEFIX: heb ik al geprobeerd, maar helaas.
Verder is m'n systeem zo clean als het maar wezen kan.

Dus: jammer, nog geen oplossing gevonden.

Misschien shift en dan link aanklikken?

Laatst bewerkt:
Is inmiddels opgelost.
Heb systeemherstel gedraaid en daarna lijkt het opgelost.
Oké: geen elegante oplossing, maar 'het doel heiligt de middelen'.
Blijft natuurlijk de vraag hóe een en ander zo kan gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan