probleem met ie

Status
Niet open voor verdere reacties.

easyman3007

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
ik heb windows xp met sp2 op mijn pc staan.elke keer dat ik mijn outlook open doe geeft hij een fout op.ik heb getelefoneerd naar de helpdesk van mijn provider en daar zeggen ze dat er een klein deeltje(*dbx) van mijn outlook verdwenen is van mijn pc.volgens hen zou ik ie opnieuw moeten instaleren.kan ik dat erges vinden op internet want ik ben mijn cd kwijt na een verhuis.

alvast bedankt voor jullie hulp en met vriendelijke groet tom

Gaat het over outlook of outlook express aangezien outlook niet met dbx files werkt. En wat voor een foutmelding komt er?

oeps vergeten bijte vermelden.het gaat dus over outlookexpress.dit is de foutmelding.

Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'pop.skynet.be', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800C0133

mvg tom

Of je dbx file is beschadigt of over zijn limiet. Zoek op je pc naar *.dbx en als je die gevonden hebt hernoem deze file naar .old

Dan open je outlook express

dat is juist het probleem.hij vind dat nergens terug op mijn pc.daarom dat ik vroeg of er iemand weet waar ik dat erges kan downloaden op internet.

mvg tom

Ga naar extra, mapopties en dan tabblad weergave. Zet het puntje voor "verborgen mappen en bestanden weergeven" en probeer het dan opnieuw.

Als je namelijk je dbx kwijt bent maakt outlook express een nieuwe aan dus is het geen kwestie van een nieuwe downloaden

heb ik gedaan en nu vind hij er verschillende terug.kan je mij misschien ook vertellen welke ik moet veranderen??

concepten.dbx
folders.dbx
offline.dbx
pop3uidl.dbx
postvak in.dbx
postvak uit.dbx
verwijderde items.dbx
verzonden items.dbx

alvast bedankt

tom

Postvak in.dbx moet je hernoemen. Als je de weergave op details zet zie je dan ook hoe groot de files zijn? Zoja hoe groot is postvak in?

heb de naam gewijzigd en is terug in orde nu.alvast heel erg bedankt mario voor je hulp.het bestand is 1.99gb groot.

mvg tom en nogmaals bedankt

daar de andere topic gesloten is reageer ik hier ff verder.de vorige keer was alles opgelost en ik doe nu net hetzelfde en naast postvakin staat er .dbx en als ik het probeer te veranderen naar.old zegt hij dat de opgegeven bestandsnaam al bestaat.wat kan ik nu nog proberen??

mvg tom

Dan noem je deze voor de punt even anders.
B.v. postvekin :) Het gaat er maar om dat OE dat postvak niet meer vind en deze opnieuw maakt.

Hoi allemaal

Ik zit met hetzelfde probleem, alleen ik kan die dbx bestanden niet vinden, ook niet als ik "verborgen bestanden weergeven" heb aangevinkt..

kan iemand mij helpen?

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan