Probleem met IE9 na installatie van Microsoft Security Essentials.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MDN111

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
503
Hallo !

Deze topic hoort in feite thuis bij zowel "(Anti)Virus - Firewalls - Spyware" als bij "Browsers", maar omdat het probleem zich voordoet bij IE, plaats ik het hier.
Enkele weken geleden kocht ik een nieuwe laptop. Een Asus R704A met Windows 7 geïnstalleerd. Deze Windows bevat IE9 en op de laptop was McAfee Internet Security geïnstalleerd. Omdat die McAfee slechts geldig was tot half december, wilde ik die vervangen door een gratis software. Gezien de positieve commentaren her en der, besloot ik Microsoft Security Essentials te installeren. Dat leek allemaal dik in orde, maar nu geeft IE9 problemen als ik wil aanloggen op www.hotmail.com. Na invoeren van de URL verschijnt er alleen maar een wit scherm in plaats van het aanlogscherm. Na wat geGoogel heb ik een aantal acties ondernomen, zoals het resetten van IE9, Updates opnieuw installeren, renamen van de Softwaredistribution directory, delete van de browser cache, enz... Dat alles heeft echter tot geen resultaat geleid. Nog steeds een wit scherm. Ik heb ondertusen een workaround toegepast door Firefox te installeren (daar doet het verschijnsel zich niet voor), maar het eigenlijke probleem is er niet door opgelost. Iemand een idee?

Grtz,
MDN111.
 
Misschien toch niet volledig (?)

In Control Panel - Programs and features en in Task manager - Processes, Services, Applications geen enkele verwijzing naar McAfee teruggevonden.

Er is nog wel wat in de Registry achtergebleven. Zie bijlage, a.u.b.

Grtz,
MDN111.

Bekijk bijlage McAfeeReg.pdf
 
misschien helpt het als je het register scant met een registry cleaner zoals ccleaner of advanced system care.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan