Probleem Met IIS

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarsM

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2012
Goedenavond dames en heren,

Ik heb een vraag. Ik ben bezig met een retro, alleen loop ik vast op een klein punt.
Ik moet uiteindelijk deze link bezoeken: http://127.0.0.1/CFIDE/administrator/index.cfm.
Nu is het nadeel dat wanneer ik hierop klik ik een foutmelding krijg. Weet iemand hoe ik hier verder kom??

ServerFout.png

Groeten Kars

(Ik weet niet of dit het juiste forum is, zo niet dan hoor ik het graag ;) )

Melding is duidelijk: Er ontbreekt (of is niet leesbaar of is (qua inhoud) fout) het volgende bestand: C:\inetpub\wwwroot\CFIDE\web.config
Dat is gewoon een tekst-document, dus (indien gevonden) kun je die openen met Kladblok:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> notepad.exe C:\inetpub\wwwroot\CFIDE\web.config

PS: Ik heb geen idee wat er in dat web.config bestand zou moeten staan. Ik neem aan dat jij weet wat het zou moeten zijn.

Tijs.

Dank voor het antwoord.
Als ik via uitvoeren naar dat bestand zoek zegt hij dat het systeem het opgegeven pad niet kan vinden.
En het bestand staat ook niet in de map wwwroot. Betekent dit dat ik het bestand moet aanmaken??

Kars.

Als die niet bestaat, dan zul je 'm moeten aanmaken (of ergens vandaan moeten kopiëren).
Wat er in moet staan weet ik niet (zie eerste posting), maar ik neem aan dat er bij de CFIDE documentatie te vinden is wat er in moet staan of wellicht zelfs het juiste .config bestand te downloaden is.

Tijs.

Dat is dus ook een probleem :) Die hele CFIDE map bestaat niet.
Alle mappen kloppen tot dat ik bij CFIDE aankom..
Ik probeer wel wat leuks. Ik heb namelijk ook geen idee wat er allemaal in die CFIDE map moet komen te staan.

Kars

CFIDE zou (in IIS) een website moeten zijn ónder de Default Web-site.
Tsja, als de documentatie je niet vertelt hoe/waar je die (sub-)website moet aanmaken, dan houd het op. Ik zou dan (als ik jou was) gaan vragen om informatie hoe je 'm wél kunt/moet aanmaken bij degene die de instructie geschreven heeft.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan