Probleem met Image.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
4
Hallo,

Ik heb Command & Conquer: Tiberium Wars Kane Edition gedownload. Ik kreeg het binnen als volgt:

kane.r00
kane.r01
kane.r02
etc....
kane.r79

En tot slot nog:
kane.sfv

In de .r00 (etc.)-bestanden (die ik open met winRAR) zitten .mds en .mdf image-bestanden. Maar allemaal met dezelfde naam, en allemaal met dezelfde grootte (m.u.v. r79), hoe moet ik dit openen met mijn virtuele CD-speler (Daemon tools)?

Bij voorbaat al grote dank, want het lijkt mij een fantastisch spel,
Nils.
 
Normaal moet er ook een .rar bij zitten, anders moet je .r00 uitpakken dan pakt hij alles uit en dat op een cdtje zetten
 
Ik heb .r00 uitgepakt, en daar staat een .mds en een .mdf bestand in :). Het .mdf-bestand is ruim 8GB dus dat gaat neit passen, aangezien ik geen dual-layer DVD's kan branden. Vandaar dat ik een virtuele CD-speler heb, waarmee ik het image-bestand ook zou moeten kunnen afspelen. Als ik het daarmee afspeel krijg ik wel te zien: "Wil je C&C3 installeren?", druk ik op "ja", maar dan gebeurt er niks.. net of nog niet alles is uitgepakt?
 
Ik heb .r00 uitgepakt, en daar staat een .mds en een .mdf bestand in :). Het .mdf-bestand is ruim 8GB dus dat gaat neit passen, aangezien ik geen dual-layer DVD's kan branden. Vandaar dat ik een virtuele CD-speler heb, waarmee ik het image-bestand ook zou moeten kunnen afspelen. Als ik het daarmee afspeel krijg ik wel te zien: "Wil je C&C3 installeren?", druk ik op "ja", maar dan gebeurt er niks.. net of nog niet alles is uitgepakt?

ik denk toch dat het alleen zal werken op een dvd gebrand, maar het is een illegaal gedownloade spel dus da tis iets waar we hier niet erder over kunnen ingaan.
 
Ik heb me vergist... Er zat ook een kane.rar bij en dát heb ik uitgepakt...
 
Het probleem is al opgelost, dank voor de snelle reacties ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan