probleem met iMesh?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfriedel

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Berichten
17
Van beveiliging kreig ik een bericht :A problem with iMesh caused 64-bit Internet Explorer to stop working properly.

To prevent this problem from occurring again, either use 32-bit Internet Explorer or uninstall iMesh
Maar ik heb het ook niet gedownload naar ik weet en kan op mijn pc (Medion desktop met W7 64 bit) nergens iMesh vinden.
 
Ik weet niks af van iMesh, maar het blijkt dat je niet je 64-bits Internet Explorer moet gebruiken (met dat programma?)
 
Het gaat er ook om dat het program niet op mijn pc te vinden is en ik gebruik het ook niet en wil dat ook niet maar de beveiliging zeurt erover.
 
imesh

Heb dezelfde problemen maar eerst alleen op de 64 bit versie later ook op de 32 bit, iMesh is een programma voor downloaden muziek.

Nooit geïnstalleerd maar toch is het volgens IE 9 aanwezig, heb malwarebytes, cccleaner, Hijack this en diverse registertools geprobeerd .

Ook op forum van computertotaal gepost wel veel tips en suggesties gehad maar hebben geen resultaat gehad.

Heb nu ie 9 gedeïnstalleerd en wacht nu verder af op een nieuwere versie van IE 9.

Misschien werken deze wel voor je.
 
Het merkwaardige is dat de melding nu niet meer voorkomt, dus probleem opgelost.
 
Heb het probleen nog steeds is het zomaar zonder iets te doen verdwenen of heb je soms een nieuwe driver (Nvidia) geinstalleerd ??
 
Het is vanzelf verdwenen maar het was bij mij ook nooit te vinden het was alleen maar een melding van de beveiliging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan