• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met importeren webdata

Status
Niet open voor verdere reacties.

gpsurfer

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2001
Berichten
41
Ik maak voor mijn website dagelijks gebruik van geimporteerde meteodata die ik in excel opsla als een webpagina welke ik vervolgens upload naar mijn site. Ik werk met Excel 2007 en tot nu toe werkte dit perfect. Na een computercrash is een nieuw moederboard geinstalleerd en na een vernieuwde installatie van excel 2007 krijg ik nu wanneer ik nu de pagina's in de geupdate versie excel 2010 wil actualiseren de volgende foutmelding: "Kan (URL-naam) niet openen. De internetwebsite meldt dat de verbinding tot stand is gebracht, maar de gegevens niet beschikbaar zijn. " Op de netbook waar ik ook excel (2007) heb staan werkt het vernieuwen van de gegevens wel prima.

Weet iemand hoe dit verschil kan zijn ontstaan? Wellicht kan het verband houden met Excel beveiligingsupdates? Of moet ik wellicht queries anders instellen?

Ik hoor graag van jullie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan