Probleem met InCD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hala Madrid

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hallo,

IK heb Nero Burning Rom 6.6.... staan en wanneer ik een cd-rw formateer met het geintegreerde programma InCD, krijg ik geen foutmelding of zo. Dan wordt de cd geopend. Daarna sleep ik mijn bestanden naar de cd, maar dan krijg ik een foutmelding dat het niet mogelijk is. Iets van dat de cd moet leeggemaakt worden. Maar het is een nieuwe lege CD-RW cd.
Wat kan ik best doen? Welke versie van InCD hebben jullie?

Bedankt voor jullie hulp
Grs Sam

De nieuwste versie van InCD is 4.3.0.5.
Als je een CD-RW geformatteerd hebt met InCD kan je de files met de verkenner of een dergelijk programma naar deze CD slepen. Als je met Nero files wilt branden moet je deze CD eerst wissen en daarna de files selekteren en slepen.
InCD gebruikt nl een ander format dan bij multi sessie.
Met InCD is de CD gewoon als diskette of HD te benaderen.

jip,

maar ik heb hem geformateerd. Zodat ik normaal mijn bestanden kan slepen, maar ik sleepte een bestand er naar toe en ik kreeg de melding dat het niet ging. Iets met windows of zo?

Wat kan ik doen?

Grs Sam

In welk programma sleep je er bestanden naar toe, in Nero of in de verkenner?

In verkenner, dan krijg ik de melding van windows: "iets van dat ik de cd moet wissen" maar de cd is gewist en geformateerd met incd.

Da's vreemd. Probeer de CD nog een keer volledig te formatteren, dus geen snel format.

oké,

kzal anders straks eens een screenshot nemen
van wat er gebeurd

tot dan

Grs Sam

Dit is de foutmelding,

pff, hopelijk is het snel opgelost.

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    89,3 KB · Weergaven: 53
'k eb vernomen dat in de nieuwe nero geen incd meer verwerkt zit?

Want op mijn pc staat incd nog geinstalleerd. Zou het daar kunnen aan liggen?

Anders verwijder ik alles eens en installeer ik alleen de nieuwste nero.

???

Zelf gebruik ik Nero 6.6.0.3 en InCD 4.3.0.5. InCD is in feite een los programma wat zonder Nero geïnstalleerd kan worden. Heb je de nieuwste versie al gedownload bij Nero?

Maar moet je nero en incd installeren?
of kan je gewoon nero installeren en daarmee cd-rw's formateren?

Nu lukt het om mijn cd-rw te schrijven, maar ik heb nu een ander probleem. Als ik een om het even welke cd-rw in mijn dvd-rom steek vindt hij hem niet.

Kan iemand zeggen wat ik moet aanpassen?

Grs Sam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan