Probleem met inloggen, gegevens worden niet onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsyboy11

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
ik zal het makkelijker zeggen ik heb een vraag waarom verwijst mijn computer mij niet door als je op helpmij forum mijn gegevens invoer dan krijg ik een scherm dat mijn browser het niet doorverwijst hoe kan ik dat instellen

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat je verhaal erg duidelijk is :rolleyes:

"ergens" is een erg ruim begrip, waar is dat ergens volgens jou?
Hoe weet je dat dit met JavaScript te maken heeft?
Hoezo "kan ik weer alles invullen"? Wordt je niet ingelogd of wordt er gezegd dat je gegevens niet kloppen?

het zit zo
www.ijji.com
en dan soldierfront (das een spel wat ik speel)
dan moet je je gebruikersnaam invoeren en wachtwoord om int te loggen als ik op inloggen klikt refresht hij aleen en als ik mijn muis hou op de button inloggen en niet klik staat er ondereaan javascript dus ik dacht past wel bij

en ii log niet in

Laatst bewerkt door een moderator:
Als er een fout in het javascript zit dan kun jij daar niets aan doen omdat degene welke de site beheert dat moet fixen.

Waarschijnlijk wordt er geen cookie opgeslagen zodat duidelijk is dat je ingelogd bent.
Wat je zou kunnen doen is je cache en cookies verwijderen en dan nogmaals proberen.

Welke browser gebruik je?

Volgens mij heeft dit niks te maken met Javascript, eerder met je cookies.
Ga eens naar de instellingen van je browser en zet "cookies accepteren" aan.

maar het irritante is hij geeft mijn wachtwoord en gebruikersnaam niet door

weet je wat het is als ik op sommige snelkoppelingen druk weergeeft hij ze niet hoe kan ik dat aan zetten ps het ligt niet aan mijn cookies

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar begin eens met de naam van je browser te vermelden, dan kan ik zeggen wat je precies moet doen.

Lars, als je hier een vraag stelt is het handig als wij begrijpen wat je bedoelt. Lees je eigen berichten eens en doe alsof je nog niks weet van je probleem. Dan heb je zelf ook geen flauw idee waar je het over hebt.

Bijvoorbeeld, wat heeft "een snelkoppeling" te maken met inloggen op dat spel wat je speelt. En welke snelkoppeling heb je het in hemelsnaam over?

En heb je nou al geprobeerd om cookies aan te zetten zoals Tha Devil en Niels suggereerden? Of heb je geen idee wat dat zijn of hoe dat moet? In dat geval zou het handig zijn om dat te zeggen in plaats van zonder reden te vermelden dat het niet de oplossing is voor het probleem wat blijkbaar ook nog iets met snelkoppelingen te maken schijnt te hebben.

En als je inderdaad niet weet wat cookies zijn of hoe je cookies aan moet zetten, vermeld dan inderdaad welke browser je gebruikt en dan kunnen wij je vertellen hoe je cookies aan kunt zetten.

Ik verplaats dit eerst naar Internet Explorer, het is wel zeker dat het geen programmeerprobleem is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan