Mazita
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mrt 2008
De HP 2133 VC7M (ook wel HP Mini genoemd) van een collega heeft problemen met het herkennen van zijn wachtwoord nadat zijn laptop “Vergrendeld” is geweest. Zodra hij van zijn werkplek gaat, drukt hij de toetsencombinatie Ctrl+Alt+Delete in en klikt hij op “Computer vergrendelen”. Normaliter als je weer dezelfde toetsencombinatie indrukt kan je weer inloggen en verder gaan waar je gebleven was. Als hij dat doet verschijnt er een foutmelding in beeld dat het wachtwoord onjuist is. Op zijn andere laptop, een HP Compaq 6710b, heeft hij geen problemen hiermee.
Ik heb met verschillende accounts getest en daarmee kon ik direct weer inloggen zonder problemen. Verder heb ik een systeemherstel op de HP Mini uitgevoerd en alle instellingen tussen beide laptops vergeleken.
Op zijn laptop staat Windows XP Professional en is gekoppeld aan het netwerk dat op Windows 2003 server draait.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb met verschillende accounts getest en daarmee kon ik direct weer inloggen zonder problemen. Verder heb ik een systeemherstel op de HP Mini uitgevoerd en alle instellingen tussen beide laptops vergeleken.
Op zijn laptop staat Windows XP Professional en is gekoppeld aan het netwerk dat op Windows 2003 server draait.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?