probleem met installatie computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
beste mensen , heb van de week een pc amd athlon 64 bit 2.800 moederbord asrock K8 upgrade vm800 met sata schijf in elkaar gestoken had er xp opgezet met servis pack twee heeft een dagje perfect gewerkt maar smorgens stont ie nog op met een zwart scherm , hieronder beschrijf ik wat ik gedaan heb om het proberen op te lossen

heb de harde sata schijf geformatteerd daarna cd-rom van XP erin in de bios gezet dat ie moet opstarten van cd-rom hij begint de cd-rom draait en er komt op het
scherm dat XP de hardware controleert ( zoals altijd ) daarna krijg ik nog steeds dezelfde fout , regel 3687 van het inf-bestand \i386\txtserup.sif is ongeldig ,set-up kan niet doorgaan
druk op een toets om het installatieprogramma af te sluiten .

nu koppel ik de sata schijf af steek er een gewone pata schijf in en krijg juist de zelfde foutmelding

vermits ik dit zowel met een sata als pata schijf heb kan het toch niet aan de sata drivers liggen

bovendien heeft de computer eergisteren perfect gewerkt had er XP pro opgezet met service packt II en de kindjes hebben er heel de dag spelletjes opgespeeld
smorgens stond ie nog op maar er was geen beeld meer met het gekende probleem

alvast bedankt
johnny

ik ga er van uit dat je een legale versie van Windows XP gebruikt ?, maak even je CD schoon en de cdrom-speler

die error komt vaak voor als de cd en / of lens een kras of vlekken heeft of als er hardware matig (geheugen) iets niet in orde is

is een ligale versie heb ander geheugen gestoken en hij doet het weer.
zeer bedankt voor je reactie

groetjes
johnny

Mooi dat het weer goed is.
Zou je de vraag dan op opgelost willen zetten.
Bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan