Probleem met installatie/recovery van windows 7 installatie op een Toshiba satellite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shisu

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2011
Berichten
5
Goededag,

Ik heb sinds gister een Toshiba satellite laptop L670-1JQ binnen gekregen en tijdens de eerste installatie van windows is tijdens het installing devices deel de stroom uitgevallen, nu is de installatie corrupt en start de computer steeds opnieuw op en probeert het opnieuw.

Ik ben niet in het bezit van een recovery schijf, want die worden daar niet bij geleverd.

Wat kan ik nu doen? Via advanced boot options heb ik geen optie om restore te doen, want de installatie was nog nooit voltooid.

Alvast bedankt
 
OOk niet terug te zetten naar fabrieksstatus via een toetscombinatie ( raadpleeg de handleiding)?

Neem anders contact op met de verkoper, die zal je ongetwijfeld kunnen zeggen wat te doen.
 
Nee, er is dus een sneltoets met 0 inhouden en dan booten, maar daar krijg ik geen herstel optie :(

Ik vrees dat ik inderdaad maar met toshiba moet bellen, wat waarschijnlijk uit gaat draaien op dat ik een recovery schijf van hun moet kopen..
 
Ik bedoel een F?? toets of combinatdietoets meteen bij opstarten.
Kijk de handleiding er eens op na.
Hiermee wordt het image opnieuw uitgepakt.
 
Ik heb wel de windows 7 recovery disk op een bootable usb gezet, dit opent wel, maar ik kan hem niet herstellen via dat.
 
Ik zal even de handleiding raadplegen om te kijken of het erbij staat, bedankt voor de tip alvast.
 
Hoe heb je die dan kunnen maken?
De installatie was toch niet geslaagd?
Staat in bios opstarten van usb dan wel als 1e item.
 
Er staat niks in de handleiding over het opnieuw laden van de image, het enige wat word gezegd is hou F8 in en druk op herstel. Voorderest zeggen ze dat ik dan maar een recovery disk van hun moet kopen, die ze dan even opsturen en over rond de 2 weken aankomt. Ik ga vanavond maar een usb installer maken en een schone installatie uitvoeren, dat is denk ik de enige optie..

Hoe heb je die dan kunnen maken?
De installatie was toch niet geslaagd?
Staat in bios opstarten van usb dan wel als 1e item.

De usb heb ik gewoon geboot via het bootmenu. Die usb heb ik gemaakt via mijn desktop thuis, ik kon geen volledige installer maken want ik had geen groot genoege usb voor, een vriend van me komt vanavond even langs met 1 die iig 4GB is wat nodig is.

Iig bedankt voor je steun!
 
Laatst bewerkt:
Nogmaal raadpleeg je handleiding.
Daar zal instaan hoe je het image ( fabrieksstatus) opnieuw kunt installeren.
Dit is vaak ook mogelijk bij opstarten via een toetsencombinatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan