Probleem met installatie talenpakket joomla 1.6.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Een goede middag allen,

Ik heb deze middag de nieuwe joomla 1.6.3 geinstalleerd. Ik ondervind alleen problemen met het nederlanstalige pakket welke ik er maar niet goed inkrijg via de FTP upload.

Wat ik ook doe ik blijf op mijn scherm krijgen: Warning: Failed to move file

Heeft iemand in dit forum ook te maken gehad met dit probleem? Ik verneem graag een antwoord van hoe ik dit zou moeten gaan oplossen?

Groet,
Reindert

Dat probleem had ik inderdaad ook. Zorg er voor dat de map tmp rechten 777 heeft.
Ook even instellen op de languages map 777 (ook aanvinken dat onderliggende bestanden/mappen de rechten overnemen).

Weet je niet hoe je de rechten instelt? Benader je webhost dan met een FTP client zoals FileZilla. Daar kun je het eenvoudig mee uitvoeren.

Bedankt voor de uitleg. Ik zal deze mappen op 777 zetten.

Maar ik heb er ondertussen wel een ander probleem bij gekregen. Als ik deze joomla 1.6.3 wil openen via ie8 dan slaat het gehele beeld een soort op hol, en blijft tegelijkertijd het beeld wit. Kan dit aan de ie8 liggen, of heb ik misschien iets niet goed ingesteld in de admin? Want via google chrome kan ik wel gewoon deze 1.6.3 joomla opstarten. Ik hoor je graag in deze.

Groet,
Reindert

Heb je het probleem als je de frontpage bekijkt? Of alleen bij het adminpanel? Als de frontpage problemen geeft op IE8 is er zeker wat aan de hand met de site ja.
Anders gewoon je IE8 ff updaten naar IE9

Heb je het probleem als je de frontpage bekijkt? Of alleen bij het adminpanel? Als de frontpage problemen geeft op IE8 is er zeker wat aan de hand met de site ja.
Anders gewoon je IE8 ff updaten naar IE9

Hoi,

Ik heb dit probleem inderdaad alleen op de frontpage. Maar ik ben juist van deze ie9 weer terug gegaan naar ie8 omdat ik met deze ie9 juist veel storingen ondervond. Maar denk jij dat het probleem met deze ie9 verholpen zullen zijn? Ik hoor het graag?

Groet,
Reindert

Kun je de link van je frontpage eens hier posten of per PM sturen? Dan zal ik eens kijken of het probleem hier optreedt. Je website zou het gewoon op alle browsers moeten doen zonder ze te laten crashen.

Kun je de link van je frontpage eens hier posten of per PM sturen? Dan zal ik eens kijken of het probleem hier optreedt. Je website zou het gewoon op alle browsers moeten doen zonder ze te laten crashen.

http://www.reindertsweb.nl/allesvanjoomla/index.php/en/

Hierboven de link van mijn site. Ik heb net deze ie9 geinstallerd en ondevind nog steeds deze frontpage problemen. Maar zoals ik al berichte, doet deze site het gewoon met google chrome. Ik hoor je graag.

Groet,
Reindert

Hoi,

Na jah, nu kan ik plots wel de site normaal zien via deze ie9? Ik weet niet wat er gebeurd kan zijn waarom ik nu wel plotseling de site gewoon kan openen met ie9? Maar goed, de site doet het weer en dat is toch wel het belangrijkste denk ik.

Groet,
Reindert

Zal dan toch wel ergens in je PC gezeten hebben denk ik. Altijd even bij iemand anders testen ;)

Zal dan toch wel ergens in je PC gezeten hebben denk ik. Altijd even bij iemand anders testen ;)

Wat er precies aan de hand is weet ik niet. Nu kan ik vanuit de admin de site niet meer oproepen? Er zal best wel ergens iets zitten wat het niet goed doet? En kan trouwens de geschreven berichten welke ik gepubliceerd heb niet terug vinden op deze site? Ik ga de komende tijd wel opzoek van wat er nu allemaal aan de hand kan wezen. Misschien moet ik een paar plugins uitzetten. Het zal vanzelf met een beetje inspanning wel weer goed komen.

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan