probleem met installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
ik heb schijfjes liggen van studio 9 van pinnacle die draaiden op xp prima maar nu heb ik vista draaien en krijg ik deze niet geistalleerd door en compatibiliteitsprobleem wat is daar aan te doen zodat ik deze toch nog kan gebruiken.
e de waele

je zou kunnen proberen om te installeren in de programma compatibiliteitsmodus

uit de help in vista:

Oudere programma's uitvoeren in deze versie van Windows

De meeste programma's die voor Windows XP zijn geschreven, werken ook in deze versie van Windows, maar sommige oudere programma's worden mogelijk gebrekkig of helemaal niet uitgevoerd. Als een programma dat voor een eerdere Windows-versie is geschreven, niet correct wordt uitgevoerd, gebruikt u de wizard Programmacompatibiliteit om de compatibiliteitsinstellingen voor het programma te wijzigen. U kunt de instellingen voor een programma handmatig wijzigen met behulp van het tabblad Compatibiliteit van het individuele programma.

Als het probleem aanhoudt, gaat u naar de website van de programmafabrikant om na te gaan of er een update voor het programma is.

Waarschuwing
Gebruik de wizard Programmacompatibiliteit niet met oudere antivirusprogramma's, schijfprogramma's of andere systeemprogramma's: hierdoor kan gegevensverlies optreden of een veiligheidsrisico ontstaan.

De wizard Programmacompatibiliteit uitvoeren
Klik hier om de wizard Programmacompatibiliteit te openen.

Volg de aanwijzingen van de wizard.

Als u een programma niet kunt installeren, plaatst u de installatieschijf voor het programma in het schijfstation en zoekt u met behulp van de wizard het Setup-bestand van het programma op. Dit bestand heeft meestal een naam als Setup.exe of Install.exe. De wizard is niet bedoeld voor gebruik met programma's met de bestandsnaamextensie .MSI.

U kunt de compatibiliteitsinstellingen voor een programma handmatig wijzigen door met de rechtermuisknop op het pictogram van het programma te klikken, op Eigenschappen te klikken en vervolgens op de tab Compatibiliteit te klikken.

een heel vehaal maar ik ga het toch maar eens proberen je weet maar nooit
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan