probleem met instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gwendolyn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Ik heb de volgende vraag:

Momenteel loopt mijn website via Nucleus die ik wil verwijderen en via Dreamweaver wil laten lopen. Omdat ik al een map met de naam HTML heb in ftp waar momenteel alle bestanden van de website in zitten heb ik een map aangemaakt met de naam Test in Mijn Documenten en die ge upload in FTPle. Ik wil de website met Dreamweaver test draaien in de Test map. Overigens heb ik Nucleus nog niet verwijderd.

In eerste instantie krijg ik code 550 failed to change directory als ik een map aan wil maken in de eerste, rechter, pagina met hoofd bestanden in ftp, ik kan hier geen map uploaden via Mijn Documenten of aanmaken met Make Directory in FTP. Als ik de map met de naam Website aan klik kan ik ook daar geen test map aanmaken via Make Directory of uploaden via Mijn Documenten.

In de map HTML binnen de Website map lukt dit vervolgens wel om een Test map via Mijn Documenten te uploaden, maar niet om er eentje aan te maken binnen ftp met Make Directory. In deze HTML map zitten overigens alle bestanden van de website, inclusief die van Nucleus en het Forum. Het lukt niet om de chmod instellingen aan te passen van de Website map, bij de bestanden binnen de Website map lukt dit wel.

Tijdens het instellen van Dreamweaver wilde ik test draaien maar ook in het Dreamweaver programma krijg ik steeds code 550 failed to change directory. Verder kan ik de aangemaakte Test map die ik heb ge upload via Mijn Documenten niet meer verwijderen, ik krijg dan dezelfde 550 code. Na wat prutsen lukt het enigszins om de diverse chmod aan te passen maar zodra ik ftp verlaat staan de instellingen weer op de oude waarden.

Enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan