Probleem met instelling Outlook 2003 voor exchange server, kom niet verder in config

Status
Niet open voor verdere reacties.

chtimmerman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2012
Goedenavond,

Graag zou ik op mijn computer Outlook 2003 willen configureren voor het gebruik van Exchange mail.
Op mijn laptop en andere computer werkt alles naar behoren, maar op deze computer loop ik vast.

Na het invullen van de servergegevens en naam, geeft hij bij controleren naam de volgende melding:
Een van de vereiste items voor het voltooien van de berwerking is niet gevonden. Mogelijk is het item verwijderd.

Als ik naar meer instellingen wil, dan komt de volgende foutmelding:
De toegevoegde account is niet volledig geconfigureerd. Mogelijk moet u de account opnieuw configureren voordat u de account kunt gebruiken.

Ik weet niet waar ik moet zoeken, of hoe ik anders kan configureren.
Wie heeft wat advies voor mij.

Alvast bedankt.

Gr. Niels

Ik neem aan dat je dit al gedaan hebt, maar ik zeg het er voor de zekerheid maar even bij:
Je hebt minstens 3x gecontroleerd of alle gegevens ook precies correct zijn?
Heb je bij het invullen gebruik gemaakt van kopieren en plakken?
Zo ja, kan er ergens een verdwaalde spatie aan het begin of eind roet in het eten gooien.

Klopt, heb de gegevens 1 op 1 overgenomen uit de instellingen van de goed werkende account op mijn laptop.
Heb ze al tientallen keren opnieuw overgenomen, gelet op de kleinste details.
Enkel is de Outlook account op mijn laptop 2007 en op deze computer 2003, maar dat mag volgens mij geen verschil maken.

Moet inderdaad niet uitmaken.
Vreemde foutmelding, heb je al een ander mail profiel op die computer staan?

nee, outlook is nu nog niet in gebruik.
Maar computer is nieuw, waarbij mijn oude windows en office licentie zijn overgezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan