Probleem met interface outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter404

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Hallo allemaal

Ik heb het volgende probleem.

Bij Outlook 2007 in Windows Vista zijn sommige mappen in mijn postvak in niet zichtbaar en komt de foutmelding:

"De berichteninterface heeft een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan, start Outlook opnieuw op".

Na wat onderzoek vond ik elders deze fix http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/247446-berichteninterface

Hier stond dat ik het volgende kon doen:
Voer dit eens uit: Ga naar start/uitvoeren, typ dan regsvr32 ole32.dll sluit af met ok.

Toen ik dit deed, verscheen bij de uitvoering een andere foutmelding namelijk

"Module 'ole32.dll' is geladen maar de aanroep naar DllRegisterServer is mislukt met foutcode 0x80070005".

Weet iemand wat ik nu moet doen?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten
Peter

Werk Outlook wel in veilige modus(Safe Mode?) open outlook met de volgende commando in het uitvoeren venster: Outlook.exe /safe Zo ja, dan ligt het waarschijnlijk aan een invoegtoepassing.
Het kan ook liggen aan een corrupt .pst bestand. Deze kan je repareren met de scanpst tool die Outlook bezit.
Maak eens een nieuw Outlook profiel aan, en kijk of de problemen dan zijn opgelost, het kan zijn dat je Outlook profiel corrupt is.

Graag nog even de oplossing vermelden, voor onze mede mens die met hetzelfde probleem te kampen heeft, en daarna de vraag als opgelost markeren. Danku;)

Hallo Peter404
Momenteel ondervind ik een gelijk probleem: Kan niet in de map verzonden items komen en krijg ook de foutmelding: "De berichteninterface heeft een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan, start Outlook opnieuw op".
Ik heb Outlook in de safe mode opgestart. Dat deed hij wel, maar ook toen kon ik niet in de map verzonden items komen. Het zou te maken kunnen hebben met een invoeg toepassing van G Data, want die gaf op de dag dat ik de fout merkte ook een probleem met een invoegtoepassing bij Outlook. Die heb ik toen geloof ik uitgezet.
En Peter404, wat heb jij uiteindelijk gedaan om het werkend te krijgen?
Dirk Jan

Laatst bewerkt:
De invoegtoepassing G Data heb ik weer aangezet en ik merk geen verschil, ik kan nog steeds niet in de map Verzonden Items komen.
Dirk Jan

Topics waar meer dan 3 maanden geen reactie is geweest mogen met rust gelaten worden. Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan