Probleem met internet explorer 9 en flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

krijnf131

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2011
Berichten
19
Hallo allemaal,

onlangs heb ik een probleem gehad met internet explorer 9.
Ik wilde naar youtube gaan, maar er stond dat mijn flash player was verouderd.
Dit is niet zo, na wat onderzoek en ik gebruik google chrome die het prima doet.
Maar ik ben toch meer vertrouwd met explorer en zou graag eventueel wat tips kunnen gebruiken
voor het oplossen van dit probleem.
Kan iemand mij helpen?

Groeten,

Krijnf131
 
update je heb regelmatig ??? en youtube raad je aan chrome of 8 te gebruiken
 
als internet explorer nu nog steeds niet gaat werken kun je misschien ook opera gebruiken in plaats van chrome
opera is de snelste internet browser is stabiel en je leert makkelijk hoe het werkt
 
als internet explorer nu nog steeds niet gaat werken kun je misschien ook opera gebruiken in plaats van chrome
opera is de snelste internet browser is stabiel en je leert makkelijk hoe het werkt

Snelste?
Dat is maar relatief....

Los daarvan, je suggestie om dan maar een andere browser te gebruiken is geen antwoord op de vraag.
Dat is net zoiets als "mijn auto doet het niet, joh, dan koop je toch een nieuwe".
Terwijl ik alleen maaar even mijn accu aan de lader hoefde te leggen.

Tardis
 
Snelste?
Dat is maar relatief....

Los daarvan, je suggestie om dan maar een andere browser te gebruiken is geen antwoord op de vraag.
Dat is net zoiets als "mijn auto doet het niet, joh, dan koop je toch een nieuwe".
Terwijl ik alleen maaar even mijn accu aan de lader hoefde te leggen.

Tardis

je kunt ook blijven proberen om flash opnieuw te installeren wat veel tijd kost of een andere browser gaan gebruiken wat een hoop tijd bespaart
en wie zegt dat het probleem niet aan ie9 zelf ligt in plaats van adobe flash
tardis en het heeft meer nut om de vraagsteller te helpen in plaats van iedereen te gaan quoten

en opera is een van de weinige browsers die goed gebruik maakt van hardware acceleratie met gebruik van gpu
 
Er is eigenlijk maar een juiste manier om Flash Player (& soortgelijken) goed & veilig te verwijderen & daarna desgewenst te herinstalleren.

Dat word hier in dit verenigde studieproject Flash ook lek in ActiveX control - Security.NL beschreven.

Tegenwoordig zijn er 2 Flashplayer-versies: Voor IE- & voor FF-type-engines. Die moeten dus beide eerst gedeinstalleerd worden & daarna nieuw geherinstalleerd!
 
OK, dus alles samenvattend:

- Probeer eerst Flash Player werkend te krijgen;
- Als dat niet werkt, kies dan een andere browser (wellicht IE 8?);
 
Bedankt! Ik heb flahplayer gedeïnstaleerd en weer opnieuw!:thumb:
 
Prima. Ook goed dat je de vraag direct op opgelost hebt gezet, wat velen vergeten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan