probleem met internet explorer 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

meulen63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2012
Hallo. Ik heb sinds kort een vervelend probleem op mijn PC.
Telkens wanneer ik een afbeelding van een willekeurige webpagina wil kopiëren naar mijn PC, krijg ik de volgende foutmelding: "Internet explorer werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt.het prgramma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is."
Ik heb al van alles geprobeerd om dit op te lossen, maar niets helpt.
Ik heb de internet instellingen reeds gereset, systeemherstel toegepast, de pc opgeruimd met o.a. de laatste versie van ccleaner. Ook met hitman pro alle trackingcookies e.d. verwijderd.
Ik gebruik Windows 7, met internet exporer 9. De PC is up to date en de virusscanner (NortonIS) is hetemaal up to date. Is er misschien iemand die hier een oplossing voor heeft.
Alvast bedankt

Pascal, bedankt.
Het is inderdaad een goede suggestie, want het werkt. Alleen is het probleem ermee niet opgelost.

weet ik maar ik ben overgestapt ie heeft nogal wat lekjes en foutmeldingen vaak... probeer het eens een week.

het slepen lukt ook vanuit IE9, maar ook daarna loopt IE9 vast en wordt afgesloten. Precies hetzelfde gebeurt als ik dat met google doe. Dus ik denk dat het probleem in windows zelf zit. Alleen weet ik nog niet waar. Googelen levert tot nu toe ook nog niet veel op. Maar bedankt voor je reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan