probleem met Internet Explorer en Incredimail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
WindowXP home

Geachte helper(s),

Als ik internet explorer, mijn server, probeer te openen dan krijg ik een
volgende venster met de tekst:

Internet explorer

Problemen met deze webpagina kunnen ervoor zorgen dat de pagina onjuist wordt
weergegeven of onjuist werkt etc. Regel: 3865 Teken: 5 Fout: object vereist Code:
0 URL: http://www.startkabel.nl Toegang geweigerd
Zie bijlagen 11a, 12a en 13a als voorbeelden.

De URL's zijn de door mij bezochten websites.
Ik klik er 3x op verdwijnen en kom terug tot mijn startpagina.
Erg vervelend dat wegklikken steeds maar daarna werkt alles weer normaal.

Ik krijg ook nog het volgende venster bij opening, misschien hoort het bij het
bovenstaande probleem:

Installatie Incredimail
Installatiefout bij script. Probeer het nog eens. Zie bijlage 10
Het is gewoon weer vervelend, ik blijf wegklikken en kan gewoon weer verder.

Het volgende venster, zie bijlage 7a, is ook een heel vervelende,
komt ook bij het opstarten en na wegklikken, geen probleem meer.

Windows internet explorer
De website http://www.google.com/custom?q=knmi(een door mij bezochtte website)
en daarna een hele hoop... acracadabra, zoals U kunt zien en
de mededeling: de bewerking is afgebroken.

Ik heb al veel tijd besteed met het zoeken naar een oplossingen voor mijn problemen,
weet het zelfs ook geen titel te geven.
Helaas lijkt het of het alleen maar slechter wordt. Kunt U mij helpen?

Ik zou U zeer erkentelijk zijn.
B.v.d. en m.v.g.
JHG

PS. Snap iets niet, de 5 bijlagen samen 133 Kb tel ik ze op, klik ik nu op beheer bijlagen dan staat er een som van 3,6 MB???.

Welke bijlagen?

Haal Incrdimail eens van je systeem af.

Laatst bewerkt:
weet geen juiste titel >

Welke bijlagen?

Haal Incrdimail eens van je systeem af.

Pasja, bedankt voor de snelle reaktie.
Ik stuur er nu een bijlage bij om mee te beginnen.

Ga nadat ik gerust heb, incredimail verwijderen en opnieuw opstarten. Incredimail is al jaren mijn emailserver.
Groet,
JHG

Geprobeerd er een (30 kb) te verzenden maar lees nog steeds bestanden toevoegen, 3,62 MB????

Bijlagen mogen maximaal 100 Kb zijn en dienen een door de Helpmij bepaalde "geldige" bestandsextensie te hebben. Geldige bestandsextensies: bmp doc docx dot gif jpe jpeg jpg ods odt pdf png psd rar txt xls xlsx zip

Geprobeerd er een (30 kb) te verzenden maar lees nog steeds bestanden toevoegen, 3,62 MB????

Dat laatste getal betreft volgens mij de (opgetelde) grootte van ál je bijlagen die je tot nu toe hebt verstuurd naar Helpmij.nl.

Dat laatste getal betreft volgens mij de (opgetelde) grootte van ál je bijlagen die je tot nu toe hebt verstuurd naar Helpmij.nl.

Hallo Munzel of Pasja,

Hebben jullie nu bijlagen gezien en kunnen openen?
M.v.g.
JHG

Pasja, Na incredimail volledig te hebben verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd "dacht ik" even van het klik probleem af te zijn maar nee hoor.
Ik heb weer een screenshot gemaakt was groot 1,6MB en er nu een jpg file van gemaakt. Nu is hij 64kb groot. Ik ga hem nu toevoegen en verzenden.
In het venster staat een URL genoemd, nu startkabel maar daar wisselt het steeds naar het programma dat ik open bijv. internet explorer, routenet etc.

Ik zie dat het nu lukt de bijlagen te verzenden, de file was vol en heb alles verwijderd tot op 5 na die nog niet verwijderd kunnen worden.

Ik stuur nu al deze screenshots, misschien hebben ze verband met elkaar.
No. 003 is de gene die ik zojuist heb gemaakt, de anderen zijn oudere die ook met mijn klikprobleem te maken hebben.
Ze verschijnen 3 tot 4 x wegklikken en daarna kan ik gewoon verder.
Misschien hebben jullie er iets aan om het probleem te lokaaliseren.

In afwachting, m.v.g.
JHG

Bijlagen

• ScreenShot003.JPG
    ScreenShot003.JPG
    64,3 KB · Weergaven: 55
  • ScreenShot007a.JPG
    ScreenShot007a.JPG
    31,9 KB · Weergaven: 52
  • ScreenShot010a.JPG
    ScreenShot010a.JPG
    11,7 KB · Weergaven: 43
  • ScreenShot012a.JPG
    ScreenShot012a.JPG
    30,8 KB · Weergaven: 53
  • ScreenShot013a.JPG
    ScreenShot013a.JPG
    30,5 KB · Weergaven: 48
Ik wou dat ik wist waar we het probleem moesten zoeken. Ik dacht bij de mail, maar helaas is dat dus niet zo. Samengevat : ik weet het niet.

probleem met internet explorer en incredimail

Ik wou dat ik wist waar we het probleem moesten zoeken. Ik dacht bij de mail, maar helaas is dat dus niet zo. Samengevat : ik weet het niet.

OK, Pasja, bedankt anyway voor het proberen van het vinden van een oplossing. Het is gewoon erg vervelend dat extra geklik maar verder kan ik gewoon puteren.
Ik blijf hier en daar vragen en zoeken.
M.v.g.
JHG

OK, Pasja, bedankt anyway voor het proberen van het vinden van een oplossing. Het is gewoon erg vervelend dat extra geklik maar verder kan ik gewoon puteren.
Ik blijf hier en daar vragen en zoeken.
M.v.g.
JHG

Hallo Pasja,

Het probleem "schijnt"opgelost, heb bijna twee dagen nu geen foutmelding meer gezien.
Wat heb ik nu gedaan veel maar veel zonder succes. Wel met succes lijkt het volgende wat ik gedaan heb, dit op advies van een vreemde ontmoet bij de uitgang van de computershop.
Hij zei: Ga via IE/extra/IE opties/geavanceerd en haal bij webpagina's alle vinkjes voor fouten weergegeven/melden weg. Ook het vinkje op het steeds opkomende venster weggehaald.
En.... dat lijkt de oplossing, wordt nu bijna twee dagen niet gehinderd door dat steeds wegklikken. Ik ga dus melden, probleem opgelost.
Nogmaals allen bedankt voor jullie inspanningen.
Met hartelijkee groeten,
JHG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan