Probleem met internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fambalk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Bij het bekijken van website's gebeurd het regelmatig dat er een blanco pagina komt.
Als ik de unicode verander in west europees dan is de pagina wel goed,maar bij het opnieuw opstarten van i.e staat deze weer in utf-8 en ik moet dan deze weer veranderen.
Wie weet raad zodat de unicode ingesteld blijft in west europees?:evil:

Autoselectie proberen, ie even opnieuw installeren, het bestand ie.inf, in de map windows\inf, rechts klikken, voor installeren kiezen, en verwijzen naar de bestanden die gevraagd worden, meestal de XP cd in de cd/dvd drive, en dan de map i386.

Verplaatst naar Internet Explorer.

Probleem i.e

De gegeven oplossing werkt gedeeltelijk ik kan nu wel meer openen maar op enkele website's werkt het nog niet ik moet dan de opdracht vernieuw geven en dan krijg ik wel de website te zien .
Dit is nog maar enkele dagen daarvoor heb ik nog nooit problemen gehad.
Ik kom er niet uit misschien windows xp opnieuw installeren?

Als ik jou was zou ik eerst het volgende doen: plaats de Windiws XP CD-Rom in de lade, ga naar Start, Uitvoeren en type
sfc /scannow en dan OK. De systeembestanden van Windows XP worden nu hersteld of vervangen.

Helpt dat ook niet, leg dan de XP CD in de lade terwijl je in Windows XP bent. Waarschijnlijk start de CD zelf op.
Als er een keuzerijtje komt kies dan voor nu Windows XP installeren.
Er komt een keuzevenster op, waarschijnlijk met Update Windows XP al voorgezet. Ga daarmee akkoord.
Na afloop is XP geupdate en alle gegevens van je systeem zijn ongewijzigd gebleven.
Volgens mij hoef je na een dergelijke update ook niet te activeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan