Probleem met internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kind
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kind

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Ik heb een andere pc en daar wou ik graag draadloos internet opzetten ik heb deze usb wi-fi stick BELKIN Adapter USB 2.0 WiFi - F5D8053FR en telkens lukt het niet om op Wireless te verbinden, dat is de standaardverbinding,het grappige is wel dat ik die verbinding kan zien maar niet erop verbinden, als ik op linksys klik verbind hij wel heel even maar daarna valtie weer uit en die verbinding is niet van mij, wat zou ik kunnen doen?

Heb je wel een router of modem waar draadloos internet op zit of heb je enkel die usb stick??

.

Om draadloos internet op te zetten moet je eerst de draadlose modem/router configureren met een pc aangesloten met een kabel , daarna heb je pas draadloos internet.
Tevens zou het kunnen dat het met een web of wap sleutel is beveiligd en als je die niet invoerd krijg je ook geen verbinding,
Verder kan ik niet veel vertellen daar je niet veel info hebt gegeven.

Om draadloos internet op te zetten moet je eerst de draadlose modem/router configureren met een pc aangesloten met een kabel , daarna heb je pas draadloos internet.
Tevens zou het kunnen dat het met een web of wap sleutel is beveiligd en als je die niet invoerd krijg je ook geen verbinding,
Verder kan ik niet veel vertellen daar je niet veel info hebt gegeven.
Dus ik moet eerst wat instellen om die verbinding op een andere pc te hebben als ik het draadloos wil?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan