Probleem met internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter NNNF
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NNNF

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
ik open hier even een ander topic over want ik heb nu wat meer info.
Ik heb al lange tijd een probleem waarbij mijn internet op willekeurige momenten uitvalt, soms wel 3-4 maal per dag. D.w.z. ik kan geen sites meer openen (FF/IE) en ook niet inloggen op MSN, maar mocht ik bijvoorbeeld bezig zijn bijvoorbeeld een torrent te downloaden blijft die wel gewoon doorlopen. Virus- en spyware scans hebben niets opgelost
Overigens, wanneer de verbinding weggvalt, kan ik op Diagnose en Herstel klikken via het icoontje van de verbinding rechtsonderin.
Ik krijg dan deze melding: "Er kan geen verbinding met de externe host www.microsoft.com(207.46.19.254) worden gemaakt. De externe host is door Netwerkcontrole gepingd maar er is geen antwoord ontvangen."
Ik kan dan de optie "Netwerkadapter "LAN-verbinding" opnieuw instellen" kiezen, maar dat heb ik al zo vaak gedaan en helpt niet.

3

netwerk

Probeer eens de netwerk adaptor driver opnieuw te downloaden die kun je vinden op de site van je fabrikant of anders op google zoeken naar bijv. toshiba driver downloads kijken wat die dan doet

loeter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan