probleem met internetpagina

• Onderwerp starter Onderwerp starter spook
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

spook

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2003
Ik heb een probleem in explorer. Als ik op een internetsite ben en ik wil een link op die site openen dan opent explorer met een leeg venster en vervolgens gebeurt er niets meer. Waar kan dit aan liggen en hoe is dit op te lossen? Ik draai onder windows XP
Help mij alsjeblieft want ik wil zo graag surfen op het internet:(

Mogelijk is dit aan de hand: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

hey,

ik heb hetzelfde probleem en met die oplossing hierboven is het voor een deel opgelost... ik kan nu links van foto's wel openen, maar als ik in de zoekmachine van startpagina.nl willen zoeken geeft ie gewoon weer een leeg scherm:(

hallo,
Ik heb ongeveer het zelfde probleem heb alles gedaan wat hierboven staat heeft niet geholpen.

Verder kan ik ook niet in mijn bank programma komen wat gewoon op mijn harde schijf staat (vandaar haal ik dan de gegevens van internet) Ik krijg het inlog venster niet.

Verder zijn de problemen het grootst op clubs van hetnet en kan ik op andere sites niet doorklikken.
hoop dat iemand een oplossing weet wordt er echt niet goed van.
Kan hier dus ook geen smily plaatsen.

Groetjes channah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan