Probleem met ISO bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

f22raptor901

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik heb laatst een Call of Duty 5 als ISO bestand gedownload en daarna de key gekocht.
Als ik dan het ISO bestand mount met Deamon Tools dan doet hij het gewoon en als ik dan op play multiplayer klik dan zegt hij dat ik een online naam moet maken en dan vul ik een naam in maar dat zegt hij telkens Profile could not be created, en als ik dan op play solo/co-op klik dan zegt hij Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application. Ligt het misschien aan die key die ik gekocht heb?

Wat ik niet echt begrijp is waarom je 'm mount?
Je schrijft dat je 'm als iso hebt gedownload en dat je daarna een officiële key hebt gekocht. Waarom brand je 'm dan niet op CD (DVD) en gebruikt de CD (DVD) samen met de gekochte key als ware het een in de winkel gekochte game?

Maar een ISO bestand moet je toch niet mounten? Toch enkel uitpakken en dan installeren?

Wat ik niet echt begrijp is waarom je 'm mount?
Je schrijft dat je 'm als iso hebt gedownload en dat je daarna een officiële key hebt gekocht. Waarom brand je 'm dan niet op CD (DVD) en gebruikt de CD (DVD) samen met de gekochte key als ware het een in de winkel gekochte game?
maar ik heb hem al geïnstalleerd en al de key ingevoerd en als ik hem op een dvd brand dan zegt ie dat de cd te klein is maar ik kan nergens een dvd vinden die groot genoeg is.
maar mounten kan toch ook?

Meestal niet, tenzij je een no-cd crack erbij hebt, maar dan zit je alweer in het illegale circuit.

Ik vermoed dat je gewoon een DVD 9 moet kopen ipv een DVD 5.

Een DVD5 is een normale DVD terwijl een DVD9 een bijna dubbele opslagcapaciteit heeft. Voor het kunnen gebruiken van een DVD9 moet je brander wel een dual layer (dubbele laag) aankunnen.
Welke brander heb je? (Merk en type?)

ik weet niet of dat het is maar er staat op LightScribe DVD SuperMulti Drive CD-Burner

Merk en type svp?

Download dit tooltje (pc-Wizzard 2008) en zie wat voor merk / type je hebt.

Schijf Type : CD-Rom Data
Randapparaat Type : ATAPI
Fabrikant : HL-DT-ST
Model : DVD-RAM GH10L
Recordable : Ja
is dat genoeg?

Ik kom er even niet achter of het een duallayer brander is. Toen je de machine kocht zat er toch documentatie bij neem ik aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan