Probleem met java

Status
Niet open voor verdere reacties.

kassakoi

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
Hoi,

Ik heb een vraag.
Ik heb java geinstalleerd en als ik Bij Explorer kijkt onder Extra en internetopties, dan geavanceerd.
Staat Java er niet tussen, hoe kan dat?

Ik heb al diversen keren java verwijderdt en overnieuw geinstalleerd en ook dat lukt niet.
Ik heb sun gebeld en die wilde me niet helpen omdat ik een home gebruiker bent.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

gR

Eric

Java heeft niks met javascript te maken, maar voor zover ik weet hoort java ook niet tussen de internet instellingen te staan. Volgens mij heeft de java runtime enviroment zijn eigen configuratie programma. Maar wat zoek je precies? Dan weten wij misschien wel waar het staat.

Hoi,

Bij de de andere computer staat java sun JRE 1.6.0_06 bij geavanceerd .
Bij deze compuet staat java er niet tussen.

Het gaat er om dat ik niet op spelpunt kan, omdat hij aan blijft geven dat:Geen of verkeerde versie van Java gedetecteerd

Ik kom hier niet meer uit.

ik hoop dat je me kunt helpen.

GR

Eric

Java is van Sun, en daarom niet standaard meegeleverd. Download de nieuwste versie van Java op http://java.com/nl/download/index.jsp. Zorg ervoor dat je de installer als Administrator uitvoerd en vervolgens moet je proberen je computer opnieuw op te starten.

Dit heeft inderdaad niets met Javascript te maken.

Laatst bewerkt:
Tja... Java, Javascript,... Kan inderdaad wel eens voor verwarring zorgen.

Misschien zou het wel een goed idee zijn om in beide threads een nota te tonen "Opgelet: Java is niet Javascript!", en vice versa?

Hoi,

dat heeft niets met mijn probleem te maken Java staat niet bij geavanceerd er tussen en ik heb hem wel gedowmload.

Staat op in de map als Java.

GR

Eric

Verplaatst van "Javascript" naar "Overige software"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan