Probleem met Javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedy3338

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
125
Ik heb nu een HTML website op Freewebs gehost die ik later om ga zetten naar PHP en een domein en hoster. Nu wil ik toch die HTML een inlog scherm laten hebben. Op internet vond ik de volgende Javascript code, en die gebruik ik nu ook (check de bijlage).

Nu wanneer je de bron van de pagina bekijkt kan je het wachtwoord en de gebruikersnaam zien (hier als sterretjes te zien). Nu kan je in Javascript de command include="config.html" gebruiken. In de config.html wil ik dus mijn gebruikersnaam en wachtwoord neerzetten, zodat die niet in de bron te zien zijn. Kan iemand deze javascript aanpassen en zou diegene hem hier willen posten. Alvast bedankt.

De webpagina is http://www.freewebs.com/unrealtournament2k7/
 

Bijlagen

  • Inlog.rar
    407 bytes · Weergaven: 13
Met Javascript kan je het nooit goed beveiligen.. Zo'n extra bestandje kan je natuurlijk ook altijd openen, en de username en password eruit vissen.. Daar beveilig je dus helemaal niks mee!!!
Ik zou als ik jou was op je nieuwe host dan hem met php beveiligen, php is server side, dus dat krijgt niemand te zien...
 
Klopt, maar kgebruik een Ad-Host nu voor die site, dan zie je ook niet zomaar de bron behalve als je naar de echte freewebs site gaat. Ik gooi er ook nog een encrypter over heen, maar ik zou toch graag willen weten hoe je dat met Include doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan