• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met keuzelijst met invoervak en opdrachtknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

F.Meulbroek

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2000
Hallo Forummers,

Ik wil in een werkblad een simpele opdrachtknop aanmaken die dan een macro moet starten. Wat ik ook doe de knop komt er wel te staan maar ik kan hem niet aan een macro koppelen. Volgens de helpfunctie moet er onder de rechtermuisknop een optie bij komen maar bij mij komt die er gewoon niet. Als ik in de balk een knop maakt lukt het wel maar dat is niet de bedoeling eigenlijk.
Hetzelfde met de invoervakken die kan ik wel op het formulier zetten maar dan kan ik hem niet werkend krijgen. Wie weet raad, aub.
bij voorbaat dank voor jullie wijze raad op een waarchijnlijk dom probleem

groetjes

zorg dat je een macro hebt, te maken onder:
extra => macro => nieuwe macro opnemen

koppel dan de macro aan de knop:

klik met de rechtermuisknop op de knop
kies macro toewijzen
selecteer je macro en klik op OK

Enjoy! :)

macro

hoi,
Zoals je misschien wel hebt kunnen lezen in mijn eerste bericht is dat nu het probleem. Ik krijg onder mijn rechterknop de optie Macro toevoegen of zoiets niet.

Als ik die wel had gekregen had ik mijn vraag hier niet hoeven stellen, sorry
groetjes en bedankt voor je hulp

macro

F.Meulbroek zei:
hoi,
Zoals je misschien wel hebt kunnen lezen in mijn eerste bericht is dat nu het probleem. Ik krijg onder mijn rechterknop de optie Macro toevoegen of zoiets niet.

macro

F.Meulbroek zei:
hoi,

Als je het bestand bijvoegd krijg je sneller een goed antwoord.

Gr Justes

bestand

hoi bedankt voor de snelle reacties
Ik gebruik Office 2003 dus daar zou het niet aan moeten liggen volgens mij
ik stuur een bestand mee
bedankt alvast

Bijlagen

nogmaals

hoi
nogmaals bedankt voor je reactie, ik kan er wel wat mee doen en de boel een beetje aanpassen zodat het voor mijn situatie werkbaar is.

Groetjes
Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan