probleem met kill copy.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Erg handig progje. Als ik bijvoorbeeld Een cd / dvd heb met onleesbare bestanden. selecteren en kill kopieren maar. Maar ik ben hier niet om reclame te maken maar om een probleem te verhelpen.

Het is niet alleen handig maar ook vet irritant. Alles wat ik nu plak. of het bestand/text nou gekopieerd is of geknipt is. Alles wat ik plak word uitgevoerd door killcopy. wanneer ik bestandjes plak om orde in mappen te scheppen of om gewoon progammas werkend te krijgen word dit dus uitgevoerd door killcopy.

Het probleem is dat dit veel slomer gaat dan normaal. Kan iemand mij dus uitleggen hoe ik gewoon het oude plakken kan terugkrijgen. Want dit is niet leuk meer hoe sloom het gaat.

Ik zou verder wel graag kill copy nog willen gebruiken.

Is het leuke ervan,het graaft zich in je register,dus graaf het er maar weer uit.

Advies:Format C

En niet meer gebruiken.

nou wat een naaiers zeg:confused: He maar nu we het er toch over hebben. heb jij of iemand anders nog zon zelfde proggie met dezelfde doeleinden die je niet in je register graaft. Eentje die dus geen problemen geeft. Want ondanks dit probleem vond ik het verder erg handig.

Wat bedoel je met Advies:Format C

@BANDIT123 Heb je met het programma gewerkt? Ik kan namelijk niets ernstigs terugvinden op google hierover.

Ja en daarom geef ik dat advies ook.

Als ik in de praktijk zoiets mee maak meld ik dat op mijn manier,maar een ieder is vrij om er mee te doen wat hij/zij wil.

Is trouwens om iets mee te doen wat niet legaal is

Laatst bewerkt:
Ik heb niets tegen je manier hoor :) Ik vroeg het me alleen af. Ik was nieuwsgierig naar dat programma en ben gaan zoeken. Nu jij het zo sterk afraadt laat ik het voor wat het is ;)

juist en hoe uninstall ik het nu. ik heb geen uninstall.exe en bij control panel>software kan ik het ook niet verwijderen.

Handmatig alle Files verwijderen,waar die ook zitten,en ook in je register.

Ben je wel effe mee bezig:confused:

ok ik heb nu de registers van me pc gehaald en meeste bestanden. alleen ik kan een bestandje niet weghalen. het killcopy.dll bestand. als ik dat wil verwijderen dan krijg ik deze zeer bekende en nutteloze melding. "kan cillcopy niet verwijderen controleer of de schijf vol of tegen schrijven beveiligd is of dat het bestand momenteel in gebruik is"

Geloof me hij is niet in gebruik. Ik heb ook me tray icons gechecked. Of het moet op de achtergrond draaien. het kan zijn dat er nog paar registers verstopt zitten maar als dat zo is dan weet ik niet waar. Heeft iemand een oplossing hjiervoor. Ik kan trouwens nog steeds niet plakken. nu doet ie namelijk niks meer als ik iets wil plakken.

dank dank dank. alleen gaat het wel ff duren omdat ik op deze pc moet downlaoden en dan met een stickje over moet brengen naar de pc. maar ik weet zeker dat ik er nu wel uitkom.

Het zijn maar kleine programaatjes hoor :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan