Probleem met Lacie mobile disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinkuszz

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2006
Ik heb net een Lacie mobile disk 320gb gekocht, aangesloten en wel hij herkent de
schijf en komt een icoontje op de pagina mijn computer. Dan doet hij het even en loopt vast met de mededeling dat de schijf niet alle data van het bestand G:\$bitmap of G:\$Hft kan opslaan.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ..?:rolleyes:

Inderdaad klinkt als een kapotte schijf.

Je hebt wel verschillende usb poorten geprobeerd.

Eigenlijk is het ook altijd zo dat je schijf als FAT32 uit de doos komt (was althans bij mijn WD van 1 terabyte zo) en deze geformateerd moet worden naar NTSF, hij geeft niet aan dat de schijf vol is toch ???

Ik hoor het wel :thumb:

Als ik m aansluit geeft ie inderdaad niet aan dat hij vol is maar gewoon 298gb beschikbaar heeft. Ik kan ook bv foto's opslaan erop maar na een paar bestanden loopt hij vast met de mededeling die ik boven heb gezet..
Weet niet of er normaal gespoken nog een cd-rom bijzit ofzo, die heb ik in ieder geval niet ..

naja het lijkt erop dat de schijf best werkt omdat deze ook aangeeft hoeveel ruimte er nog is.

Probeer eens je map mijn documenten te kopieeren om te kijken of dit wel werkt, het lijkt er namelijk op dat je een bestand wilt kopieeren wat nog in gebruik is (knippen).

Ja daarom vind ik het ook zo raar. Wat je net zei heb ik net geprobeerd, ik zet de schijf aan, krijg een venster wat ik wil doen en icoontje komt er op mijn computer maar als ik dan bv een mapje met 10 foto's kopieer gaat dat prima de eerste keer. als ik dan nog iets wil kopieeren loopt ie vast en dat blijft zo totdat ik m ontkoppel

Dan even teruggaan naar de winkel en zo nodig daar even demonstreren, het is duidelijk dat er hier iets niet klopt.

;)

Deze ingeruild voor een andere disk, maar hier ook een probleempje mee zie nieuw topic
bedankt voor de reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan