Probleem met laptop Sony vaio VGN-AR11B

• Onderwerp starter Onderwerp starter TA23
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TA23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn laptop hij start niet meer op.
Dat wil zeggen als ik hem aanzet gaat het ledje van de powerknop branden (groen) en het hdd ledje gaat even daarna ook branden maar daarna weer uit, ook hoor je de dvd-drive opstarten maar verder gebeurt er niets meer (ik krijg ook geen beeld op mijn beeldscherm en ook niet op een extrene monitor) oh ja, het vaio ledje flist ook heel even aan.
Ik kan de laptop ook uitzetten door de powerknop een paar seconden ingedrukt te houden.

Kan iemand mij helpen of heeft er iemand het zelfde probleem gehad en weet je de oplossing, neem dan aub contact met mij op!

Alvast mijn dank voor u hulp!

Rob

Wel met de fn toets geswitched van scherm?, klinkt namelijk als of je beeldscherm stuk is.

Wel met de fn toets geswitched van scherm?, klinkt namelijk als of je beeldscherm stuk is.

Ja, maar dat is het probleem ook niet de laptop start niet op, wat ik boven beschreven heb is het enige wat de laptop nog wel doet.
Verder doet hij niets meer hij start dus gewoon niet meer op.
Ik kan hem daarna nog wel uitzetten door de power toets 5 sec in te houden.

Laatst bewerkt:
Bijna zelfde probleem

Ik heb een VAIO VGN-NR11M/S
Sinds gisteren "slikt" ie m'n wachtwoord niet meer. Ik dacht, als ik nou ga recoveren, dan is het probleem wel opgelost. Helaas voor mij doe hij nu niets meer. Het enige dat gebeurt is een zwart scherm, cursor links bovenin. Vóórdat hij het zwarte scherm aangaf, kreeg ik de melding dat de harde schijf (C schijf, niet gepatitioneerd) niet kan vinden.
Is het een Sony probleem of gewoon domme pech?
Ik ben ten einde raad.

Promaster

Hallo allemaal,
Ik heb nog steeds het zelfde probleem heeft er nog iemand een aanwijzing of een oplossing dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor jullie reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan