Probleem met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

marretje67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
hallo,

ik heb een vraag.
Heb een laptop, merk Acer en sinds vorige week een groot probleem.
Kreeg al geruime tijd een melding om het backup bestand bij te werken en met de dag liepen de Mb's ook op. Op een gegeven moment toch gedaan en sindsdien is het mis.

Als ik nu mijn laptop aan doe, krijg ik voorbij lopend scherm met Acer die overgaat in een zwart scherm met links bovenin een wit knipperend streepje. Dit duurt even en dan gaat de laptop weer uit :shocked:

Wat kan dit zijn? En is het te verhelpen? Wie kan mij helpen?

Geef ik eerlijk toe, ben een leek op de pc/laptop. Bij mij moet het het gewoon doen :)

kun je in de veilige modus komen? meestal lukt dit door tijdens het opstarten herhaaldelijk op F5 of F8 te drukken. Kwestie van proberen, het verschild soms per fabrikant. Ook andere F-toetsen zijn mogelijk...

Ik kan even de link niet leggen, wat dit met Access te maken heeft. Wellicht heb je in een ander forum (Besturingssystemen) meer kans op een juist antwoord.

Met de F5 of F8 doet ie nix maar als ik ctrl alt del doe en dan op F2 dan kom ik in de Bios Setup Utility

Zeg erbij tis voor mij echt allemaal abracadabra

Maar misschien is het op te lossen :)

Ik kan even de link niet leggen, wat dit met Access te maken heeft. Wellicht heb je in een ander forum (Besturingssystemen) meer kans op een juist antwoord.
Waarom zie ik daar geen melding van terug naar de moderators? Misbruikmelding is ook voor dit soort dingen, als topic laten verplaatsen. Met dit soort opmerkingen, gaan mensen juist een tweede topic aanmaken, wat weer niet de bedoeling is.

@marretje67,

Welkom op Helpmij.:) Ik heb je topic even naar de juiste sectie verplaatst.

Verplaatst Access --->> Laptop.

Misbruikmelding is ook voor dit soort dingen, als topic laten verplaatsen.

Sorry, ik had niet de bedoeling om verwarring te stichten. Zal volgende keer de weg bewandelen die door jou hier is aangeven Crash.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan