Probleem met mappen in Vista na installatie Word 2000-SR1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sweany

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2013
Hallo Allemaal

Na verschrikkelijk veel problemen met Windows 7 (map functies), weer terug naar Vista, mijn pc kan nu weer waar hij voor gemaakt is.
Maar heb alleen een probleem met het openen van de mappen.
Ik open alle mappen in een eigen venster, maar na installatie van Word 2000SR-1 werkt dat niet meer.
In Extra staat alle mappen in eigen venster openen aan.
Op dit moment heb ik Vista SP-2, Word 2000SR-1(SP-3), dit zou geen probleem moeten zijn maar dat is het wel.

Wie heeft er een oplossing, misschien dat hij al een keer gesteld is maar kon het niet vinden.

Grt Marchel

Laatst bewerkt:
Hallo Marchel. Wellicht moet je iets verwijderen, of je hebt een update nooit ontvangen en/of kunnen installeren. Is het wat.

hier even klikken

Eerst maar eens kijken wat er gebeurt als je een map dubbelklikt met de Ctrl-toets erbij vastgehouden
Als dat wél oplevert wat je wilt, dan wordt de huidige instelling m.b.t. openen in eigen venster verkeerd weergegeven. Misschien moet je het dan juist 'andersom' instellen.

Tijs.

Met de ctrl toets erbij werkt 1 op de 3x en dan opent niet de map die ik aanklik maar die ernaast staat.
En andersom instellen werkt niet heb ik al geprobeerd, dit probleem heb ik in het verleden op mijn oude pc met Vista ook gehad en is nooit opgelost.
Ben toen terug gegaan naar Word97, maar dat stapelt vensters en dat is erg lastig, heb ze heel graag naast elkaar in de taakbalk net als mijn mappen.
Bij Windows 7 werkt het wel maar daar werken de mappen in de 64versie niet zo dat ik er mee kan werken, vrij schuiven in de mappen kan niet en nog wat van die functies daarom ben ik terug gegaan naar Vista.
Als ik aan het werkt ben staan er gemiddeld altijd 5 of 6 mappen open en rond de 10 Word documenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan