Probleem met mds/mdf download

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ko S
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ko S

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2007
Hej
Ik heb laatst met BitTorrent iets gedownload, wat bestaat uit DSII_1.mdf en .mds t/m DSII_4.mdf en .mds. Met een andere mds/mdf download heb ik met behulp van DAEMON tools de image kunnen mounten en ik kon de game zo installeren. Nu lukt dat echter niet. Bij DSII_1 krijg ik niet eens een goed pictogram voor mn virtuele schijf. Bij DSII_2 t/m _4 wel. Als ik er echter op dubbelklik, gebeurt er helemaal niks. YASU gestart, devices gecloakt, nog eens geprobeerd en nog steeds gebeurde er niks. Toen probeerde ik met IsoBuster in de images te kijken, maar die vond geen enkele data, terwijl de images toch zo'n 700 MB ieder zijn.
Wat moet ik doen? :confused:

Edit: bij de gedownloade add-on zat een .daa bestand. Ik ken de de extensie niet en wist niet waarmee ik deze kon openen. Ik heb gekeken op filext.com en die verwees me naar PowerISO. Hiermee kon ik inderdaad alles uit de .daa halen, maar toen ik probeerde met dit programma de mds/mdf bestanden te openen lukte het nog steeds niet.

Edit 2: ook met Alcohol zelf lukt t, als ik ze mount op een virtuele schijf, niet echt. Ik wil liever (nog) geen cd's/dvd's 'verspillen' aan branden. Weet iemand een oplossing? Of zjn de bestanden gewoon niet goed? Als ik in Deze Computer de virtuele schijven open, staan er wel gewoon grote bestanden met namen die verwijzen naar maps, sounds e.d. De bestanden zijn dus zeker niet leeg. Het runnen van de bestanden lukt alleen niet echt..

Laatst bewerkt:
Je moet mdf en mds bestanden gewoon normaal moeten kunnen openen met daemontools. Het kan zijn dat je een te oude versie hebt van daemontools, doe deze even upgraden en wil het dna nog niet lukken dan zijn de bestanden denk ik niet helemaal goed

Succes

Heb de meest recente versie van Daemon Tools binnengehaald, maar het werkt nog steeds niet echt. Is er echt geen andere manier ???

Probeer ze als een ISO of NRG te branden met Nero en de image brander en probeer die te mounten, of zet ze op rewritebles.

Kijk een met notepad o.i.d. of je iets in de header ziet staan over PK of RAR, heel misschien zijn het zip of rar files gerenamed.

Maar zo te zien zijn die bestanden niet echt goed.

Van die eerste regel snap ik helemaal niks

Heb net met kladblok in de mds gekeken en daar staat ongeveer het volgende:
'MEDIA DESCRIPTOR <<hoop vage tekens>> .mdf'
De mdf bestanden kan ik niet openen, die zijn te groot voor kladblok

Met Nero de image recorder kiezen i.p.v. de cd/dvd brander en er een nrg van branden en die mounten, dat is toch niet zo moeilijk?

En op een rewriteble zetten lijkt mij ook duidelijk.

watchdog@helpmij.nl stelt dat het 14 dagen geleden is sinds er voor her laatst is gereageerd in dit topic (beetje vreemd maar het staat er toch echt) dus ik reageer maar

Ik had eigenlijk niet veel zin om cd's/dvd's te verspillen aan uittesten, aangezien de kans natuurlijk aanzienlijk is dat het dan alsnog niet werkt. Ik denk dat ik eerst zelf nog een aantal dingen uitprobeer als ik tijd/zin heb, dan zie ik wel weer verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan