probleem met media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

vangestel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Ik heb een pc met windows xp en brander en o.a. het windows mediaplayer programma. Tot nu toe kon ik daarmee prima muziek branden op een c.d. Vorige week kreeg ik ineens een bericht dat er een update beschikbaar was en ja, dan dan doe je dat. het werd een heel ander programma en wat ik ook probeer ik kom niet verder dan dat alles gereed staat om op de c.d. te branden als ik dat wil doen verschijnt er een bericht dat er een onbekende fout is opgetreden.
Ik heb ook gekeken of ik mediaplayer dan opnieuw zou kunnen installeren maar daar kom ik niet uit. graag uw advies.
Johan van gestel.:(

Welkom bij Helpmij:)

Al geprobeerd om naar een herstelpunt terug te gaan van voor de installatie?

En hier hoe je die nieuwe versie van Media player anders ongedaan zou kunnen maken als die vorige link niet lukt :)

Mag ik vragen over welke versie van mediaplayer je het hebt?

Ik zelf heb Windows mediaplayer 10,ik heb daar geen problemen met het branden e.d.

Laatst bewerkt:
mediaplayer

ik kreeg een update aangeboden voor 10 heb datr gedaan en nu zegt hij "onbekende fout"als ik wil branden. Het liefs verwijder ik alles en dan opnieuw installeren. hoe doe ik dat?

ik heb het zelfde probleem gehad met de mediaplayer 10. bij mij gaf hij aan dat er geen brander is..
mij lukte het niet om de player te verwijderen.
heb via herstel gelukkig weer de 9 serie en geen problemen meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan