Probleem met mijn Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Massive112

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Hoi allemaal,

Ik heb een aantal maanden geleden een acer aspire 5315 gekocht met vista home basic.
Nu is de laptop buiten de garantie en de partitie voor systeemherstel beschadigd.
Ik heb er windows XP Home op gezet en alles werkt goed behalve de wireless lan adapter word niet meer geactiveerd ook niet als ik de driver instaleer of op de knop ter activatie druk.
Weet iemand hier iets op????
Alvast bedankt.

Groeten Massive112

Hoi Coenraad,

Ik heb de laptop ongeveer al een jaar of 3 (is idd meer dan een aantal maanden ;-))
En op de site van acer had ik ook de drivers al gevonden het is alleen zo dat de adapter niet eens geactiveerd word als ik op de knop ervan druk dus de reactie van het apparaat werkt niet meer.

Iig al bedankt voor je snelle reactie.

Groeten Massive112

ik weet niet of het hier iets mee te maken kan hebben maar ik heb een soort gelijk probleem gehad. bij mij kwam dat omdat de drivers van mijn W-lan in conflict lag met wirreles zero configuration van windows zelf. het spijt me om te moeten zeggen dat ik niet meer weet hoe ik dit heb opgelost dacht gewoon uitzetten van de wirreles zero.
het is in iedergeval het proberen waard.

Succes :thumb:

Start->uitvoeren->msconfig->opstarten-> alles uitvinken wat je niet nodig hebt.
Opnieuw opstarten.
Dan kun je zoals Kuilman schrijft het proberen de Windows wireless zero config proberen.
Rechts onderin je system tray, rechtsklikken op de kleine monitor en beschikbare netwerken weergeven.
Pak jouw router eruit, klik op verbinding maken, sleutel erin en met een beetje geluk ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan