Probleem met mijn Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windows98Anna

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2004
Ik gebruik IE6, als ik probeer om een nieuwe venster te openen of als ik op een link klik dan opent die een nieuw venster,maar webpage wordt niet gedownload:(
Hoe kan ik die probleem oplossen?
Ik heb al gescant op spyware en al,maar die probleem blijft:(

Plaats maar eens een HijackThis logje op het forum :)

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

@ H@NsiePanzzzer, ik zag dat Windows98Anna al een log had geplaatst vandaag inclusief een antwoord van Pieter.

Mocht het probleem blijven na de geven adviezen, dan kan je nog dit proberen: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing:
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:
1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll

Geplaatst door gezina
@ H@NsiePanzzzer, ik zag dat Windows98Anna al een log had geplaatst vandaag inclusief een antwoord van Pieter.

Mocht het probleem blijven na de geven adviezen, dan kan je nog dit proberen: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing:
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:
1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Dat heb ik ook al geprobeert,maar het probleem blijft zich voordoen:(

Dus het plaatsen van een Hijack This Log en het advies van Pieter heeft niet mogen baten?

Ow sorry, over het hoofd gezien.

Maar je zou nog eens een log kunnen plaatsen om te kijken of het nog steeds schoon is :)

Geplaatst door H@NsiePanzzzer

Ow sorry, over het hoofd gezien.

Maar je zou nog eens een log kunnen plaatsen om te kijken of het nog steeds schoon is :)

Idd, mogelijk zitten er toch nog restjes spyware tussen. Dus Windows98Anna, nog maar een log in het inmiddels welbekende topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan