Probleem met mijn systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ittimous

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Hallo, ik heb nu al het hele weekend 1 probleem maar post hem wat laat want me moeder is pas 50 geworden en ik was druk:) dus..

maar donderdag toen ik mijn computer gewoon aanzette zoals anders startte hij niet gewoon op.

voor dat je het scherm "Windows word gestart" ziet krijg ik iets anders:

Ik krijg zwart scherm met witte tekst, dit:

Reboot and select proper device or insert boot media in selected boot device and press a key_

dat staat er..

ik heb windows 7. en als ik het cdtje erin doe en ik druk op een toets dan komt dat tekst gewoon weer daaronder.

want heb ik nodig of wat moet ik doen om dit op te lossen.

ik heb een usb van 4 gb.
dus misschien kan ik daar wat mee.

graag jullie hulp!!

groetjes, ittimous

Laatst bewerkt:
Kijk eens in je bios. Kan je daar je harde schijf vinden? Zet die eens bovenaan, blijft het probleem dan?

Bedoel je alles disable en dan de hardeschijf boven aan?

of mogen die andere ook aan staan?

Ik ga het eens proberen had al een keer gekeken maar misschien niet goed.

nee hij doet het nog steeds niet..

Kan het misschien ook zijn dat mijn hardeschijf stuk is dus dan windows ook niet kan laden?
of kan het ook nog wat anders zijn?

Laatst bewerkt:
bij de fabrikant van je harddisk ,kan je een test tooltje downloaden,of je harddisk stuk is probeer dat eens

Je harde schijf kan uiteraard ook kapot zijn, je kan naar dat tootlje wat hierboven staat zoeken. Daarnaast kan je even proberen de kabels aan te duwen, wellicht dat er eentje niet goed zit?

hoe kan ik dat tooltje nou downloaden als me computer niet opstart??

Ik zal ff die kabels controleren

Harde schijf in een andere pc hangen (als slave) en daar het tooltje downloaden ;). Maar als hij écht kapot is, dus helemaal niets doet, zal dat ook niet helpen gok ik :(

je kan toch ff bij een buurman ,vriend of kennis op de pc ,en dan downloaden en op stick zetten en zo klaar

kabels zitten goed.

ik ga morgen even in een andere computer proberen!

bedankt voor jullie hulp en ik zal laten weten of hij het wel/niet doet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan