Probleem met minecraft server!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ugattie1611

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Hallo.

Ik heb al 3 maanden een minecraft server, die draait op hamachi, werkte altijd perfect.
Nu heb ik geportforward (dat lukte op dit ip 192.168.1.70), maar helaas kan alleen ik connecten.
Wat is het probleem, de rest krijgt de error, ''CONNECTION TIMED OUT: CONNECT''
Alleen ik kan dus connecten, en voor de rest niemand!

Overige info:

Serverbestand:

#Minecraft server properties
#Thu May 03 22:37:33 CEST 2012
allow-nether=false
level-name=The Survival Game V.1.4
enable-query=false
allow-flight=false
server-port=25565
level-type=NORMAL
enable-rcon=false
level-seed=
server-ip=81.70.189.134
max-build-height=256
spawn-npcs=false
white-list=false
spawn-animals=false
online-mode=true
pvp=true
difficulty=1
gamemode=0
max-players=6
spawn-monsters=false
generate-structures=true
view-distance=10
motd=Ugattie1611's hunger games server!

Alvast bedankt!

Welke poort heb je opengezet? Want stel nou dat je 12345 openzet moet je dat bij server-port ook doen!

Dat is de ip van je computer, je hebt je lokale ip van je router nodig, en dan kun je forwarden.
Maar weet je het merk van je router?

online-mode=false
Probeer dat eens, als je cracked server draait moet je dit instellen!

server-ip=81.70.189.134 probeer dit ook eens naar jouw hamachi ip in te stellen.

Heb je naast je router ook nog een modem?
Je moet die waarschijnlijk ook nog portforwarden.

Ik heb bij mijn gta san andreas server en mijn minecraft server het via www.servegame.com gedaan, daar de ip van me pc ingevoerd en dan hoef je niet iedere keer die ip te gaan voeren.

Je moet me nu eerst zeggen als het een legale server is of een cracked server, voor legale moet je die idd op online-mode=true zetten
Als je zonder hamachi met je public ip wilt hosten moet ie op false staan (cracked)

Mense! niet meerdere porten forwarden op meerdere ip's zoek goed welke het is en hij hoort het te doen !

iemand zei me dat ik naar het ip, 81.70.189.134:25565 moest connecten, werkt ook niet. ):

Je router ip kan je niet doen aangzien het zelf de firewall is en om je eigen server te connecten moet je je lan ip gebruikt en niet je public ip

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan