Probleem met moederbord of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Packardbell1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2013
Hallo,

Ik ben hier nieuw op deze forum en ik heb van vrienden gehoord dat ik hier terecht kan met problemen met de computers.
Ik heb het volgend probleem:
Mijn Packard Bell Easynote TK81 is onlangs op de grond gevallen en nu start hij en valt hij na 5 seconden uit.
Ik krijg geen beeld, want de laptop valt heel snel uit.
Ik heb al veel dingen geprobeerd:
-Starten zonder accu, wel met stroom
-Starten met accu, zonder netstroom
-Starten zonder processor
-Starten zonder Harde Schijf
-Starten zonder CD/DVD-speler
-Starten zonder voeding
-Starten zonder scherm
-Starten zonder FAN

De lampjes op het moederbord die branden wel.
Ik heb alles echt geprobeerd, maar niks helpt, weet iemand wat het probleem kan zijn?

Ps: vroeger viel hij wel uit als hij warm was, maar nu valt hij na 5 seconden uit.
Ik hoor ook niks van piepjes ofzo, wel een klik in de harde schijf wanneer hij uitvalt, maar ik heb al een andere harde schijf geprobeerd en het probleem blijft zich voordoen.
Ik hoop maar niet dat er te veel kosten aan zijn.

Graag hulp AUB!
Groetjes

Welkom op Helpmij.nl, en goeie vrienden heb je trouwens:d :thumb:
Ben toch bang dat er iets van je mobo beschadigd is. Dat zou in verhouding tot de waarde van de laptop een hele dure reparatie kunnen worden.
Dat is deze laptop denk ik niet meer waard.
Tip: Heb je de bon nog voor opgave bij je inboedelverzekering?

Jammer nou, ik wil echt wel mijn laptop herstellen. Nee, ik heb enkel de doos van de laptop en de oplader. Bonnen heb ik niet meer.
Wat kan er dan juist beschadigd zijn? Ik ben naar een aantal winkels geweest, die zeiden dat het de processor of de hd is of de VGA adapter, maar dat is het denk ik niet, want wanneer ik deze eruit haal, dan valt hij nog steeds uit.

Controleer eens of het geheugen nog goed vast zit.

Ik heb de RAM geheugen eruitgehaald en opnieuw erin gezet, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Dan verdenk ik toch een kapot moederbord, een breukje is soms niet te zien zo miniscuul maar kan voor de grootste ellende zorgen.
Je kan deze laptop naar mijn mening afschrijven.
Je kan alsnog een gokje wagen bij je verzekering met een evt een factuur met de te verwachten reparatiekosten, die kan je laten maken door een erkende pc winkel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan