Probleem met moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramtroostheide

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Goedendag!

Daar ben ik weer met een vraag deze keer een slagje moeilijker.:D :o
Ik moest bij een vriend van mij een draadloos netwerk instaleren maar dat gaf problemen toen ik weg was heeft hij de binnen kant van de pc schoon gemaakt en toen zijn de kabeltjes voor de aanknop en lichtjes eruit gegaan. Met een ietwat nieuwere pc kan ik ze wel terug zetten omdat je dan een handleiding op internet hebt staan. Het probleem is de usb doet het niet en de cdrom doet het niet dus ik kan ook geen everest of aira 32 instaleren. Internet op die pc doet het ook niet. Op het moederbord zelf kan ik niks vinden waarop duid welk moederbord het is. Ik kan alleen het chipsetje lezen die is van intel namelijk: Intel 82443BX. Alle opties om een handleiding te downloaden zijn er niet en het een tamelijk oude pc. hij heeft zelf al het kabeltje aangesloten voor het aan doen van de pc. Maar als de usb het niet doet is er ook iets met het moederbord aan de hand want die zit rechtstreeks op het moederbord, cdrom speler heb ik ook nagekeken zit goed aangesloten ik snap er de ballen niet meer van heb bijna alles geprobeerd. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Met vriendelijke groeten

Bram troostheide:confused:

Pff klinkt niet goed...

Hij start voor de rest wel op?
Wat je nou zou kunnen doen is kijken of het een kant en klare pc is van een fabrikant, bv Comaq of HP.

En dan via het type nummer opzoeken wat erin zit.

Heeft hij hem een schoongemaakt met een metalen voorwerp?
Zoals stofzuiger buis of ringen?

Wat je zou kunnen proberen is de bios batterij er even uit halen.

Minuutje of 10 eruit laten. (eerst stroom eraf halen ;) )

Dan er terug in doen.

:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan