probleem met moederbord!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelpm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
hallo

ik ben michael en heb een probleem met mijn moederboerd (K7VTA REV 2.0 ).

de processor is AMD Athlon (tm) XP processor 1900+, MMX, 3DNow, ~1.6GHz.

ik heb kort geleden mijn systeemkast opengemaakt en heb mijn processor proberen te vervangen. ik heb dus de koeler van boven losgeschroefd de onderdeel daaronder weer losgeklik. daarna heb ik dus de processor eraf gehaald. toen ik alles erweer opdeed ging mijn pc aan en 2 sec later weer uit:(.

KAN IEMAND MIJ HELPEN???

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Heb je niet per ongeluk een pootje van de processor krom gedrukt.
En heb je koelpasta gebruikt tussen de koeler en de processor al is 2 sec wel heel erg snel.
Dus ik zou even de processor weer los halen deze controleren en als die goed is weer terugplaatsen en dan even bij een pc winkel een tube koelpasta kopen en hiervan een druppel op de processor doen en dan de koeler weer terug plaatsen.
Eerst wel de oude pasta van de koeler en processor halen

Modag

probleem met moederbord!!

hee

Daar ben ik weer..

ik heb alles gedaan wat je zij maar ik heb precies hetzelfde probleem nog. ik doe de pc aan en hij valt weer uit na 2 seconden :(

gr mike

Hoi !

Tja.....never touch a running system !

Als je zeker weet dat er geen pootjes verbogen zijn; koelpasta op de juiste manier is aangebracht en de koeler correct gemonteerd.......ben je aangewezen op een vakman.

De vraag is: is het de moeite waard om nog (veel) geld aan die PC uit te geven ?

Zo ja, breng het ding maar langs, zal ik m'n best voor je doen.

Greetz,

Harry.

probleem met moederbord!!

heee

nou ik heb dus alles weer los gehaald, processor bekeken of er niks gebogen was. verder heb ik de processor van koelpasta voorzien, daarna heb ik alles er weer op gemonteerd. en heb dus nog steeds het probleem.

ik wil dit systeem alleen weer draaiende hebben, ik ben al bezig met een ander pc te bouwen

gr mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan